וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים מגלים את הסודות של שולחן החג

וואלה! סלבס

6.9.2013 / 3:59

ליד מי לא ישבו לעולם בשולחן החג? מי הפך את השנה שלהם למתוקה במיוחד? האם יוותרו על התפוח בדבש? איך יורידו את הקולוריות אחרי ארוחת החג? וואלה! סלבס שאלות קשות

ערכיה: אמיר קוטיגרו כתב: טל דרורי

כוכבים נוצצים מכל רחבי הארץ יחגגו בשבועות הקרובים את תקופת החגים, ליהיא גרינר כבר התוודתה בפני וואלה! סלבס שבעלה, יוסי צבר, הוא זה שעשה לה את השנה האחרונה. לירז צ'רכי, בחרה בדיוק כמו גרינר באהוב לבה - תום אבני. במקביל, רונית יודקביץ', ירדן הראל, רותם סלע ואלין לוי בחרו דווקא בבני המשפחות. יופי טופי! מי כן העניק תשובה מעט יותר עסיסית? גל אוחובסקי, שטען שאילן פלד ויעל פוליקוב הם אלו שהפכו את השנה האחרונה למתוקה במיוחד.

ראש השנה. מערכת וואלה! NEWS
חג שמח!/מערכת וואלה! NEWS

אחרי שסיכמו את השנה האחרונה והם מתכוננים לארוחת החג המסורתית, הכוכבים התפנו לשאלה הקשה מכל - ליד מי לא יסכימו לשבת בארוחת החג? גיא זוארץ טען שלא ישב ליד האחים המוסלמים, רונית יודקביץ' לא מוכנה שפושע יניח את ישבנו באזור, אוחובסקי ימנע מפוטין "כי הוא חרא טיפוס" וגרינר מוכנה לשבת אפילו ליד אביבית בר זוהר (!) כלומר, בערך.

איך ישרפו את הקלוריות שיתווספו בתקופת המטעמים הזו? יודקביץ' לא תאכל הרבה, כמו גם גרינר, צביקה פיק לא יגיע למקומות הללו וצ'רכי תדאג לעשות ג'וגינג.


בערב החג וואלה! סלבס תלך לדוכן של רוחמה ותאכל לחוח. הרי אין לה אופציות אחרות. דמעה.


הדרמה של אושרי כהן בטורקיה

גלית גוטמן אחרי הפרידה: ”שנה טובה”

מיילי מתנגח בארז טל: ”משקפופר עם שיני שפן”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully