וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של יובל שרף

וואלה! סלבס

5.9.2013 / 0:18

הג'ינג'ית נראית לכם כמו אחת שתסדר ותרדוף אחרי בני נוער שובבים שחיים תחת קורת גג אחת? שימו לב, זה בדיוק מה ששרף עומדת לעשות, יחד עם נתן דטנר. וואלה! סלבס חוק וסדר

אחרי שתרגלה חיי נישואין עם שלומי שבן ואפילו בילתה בתאילנד הרחוקה - יובל שרף מוכנה למשימה הבאה בחייה - תפקיד מרכזי בסדרת טלוויזיה חדשה. הטייפקאסט בדרמה קצת שונה מתדמית הצעירה האדמונית הרעננה שהיא מתחזקת בחייה, כך שהיא לא תוכל להתפנק בתפקיד אם הבית הנוקשה. שימו לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תנהל את משק הבית. יובל שרף/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדרמה, שתיקרא "הבית של דוביק" ומיועדת לשידור בערוץ 10 - תצמיד את שרף לשחקן נתן דטנר, שיעמוד במרכז העלילה. הוא בכלל יהיה גבר בגיל העמידה שילדיו עזבו את הבית ואשתו חיה בנפרד ממנו, כך שהוא בוחר להקים מקלט לבני נוער הומלסים שהתנתקו ממשפחותיהם. שרף, תהיה העוזרת שלו, שאחראית על ניהול הבית, כלומר למור על חוקי המקום ולדאוג שה כל מתקתק במקום, למרות התדמית המפוקפקת.

אגב, את אחד הנערים שיגורו בבית, יגלם השחקן הצעיר גיא סלניק, שכנראה כבר ראיתם על המסך בדרמות כמו "חטופים", "בובות" הנושנה ואפילו בסדרת הנוער "אליפים". סלניק, שבכלל שימש עד לא מזמן כחייל קרבי בצה"ל, לוהק לתפקיד הנער "מוישי", זה שסולק מביתו החרדי וחולם להתעשר. הו, אלוהים.


וואלה! סלבס מארגנת לכל מקורביה תפקיד בדרמה של חייה - זו שמתרחשת בראש שלה, כמובן.


גלית גוטמן אחרי הפרידה: ”שנה טובה”

רכלו על התפקיד של יובל שרף בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכב עולה. גיא סלניק/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יובל שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully