וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה סעדה: "הרווחתי הכל ביזע דם ודמעות"

4.9.2013 / 8:00

היא ילדה טובה ממגדל העמק, לקחה חלק בלא מעט סדרות ועדיין, השם שלה רק מצלצל לכם מוכר. אז הגיע הזמן שתשימו לב ותכירו את הילה סעדה

עריכה: אמיר קותיגרו

את השם הילה סעדה רובכם לא מכירים, אבל סביר להניח שראיתם אותה לא פעם ולא פעמיים על המסך. מי שגדלה במגדל העמק, לקחה חלק באין ספור חוגים במתנ"ס המקומי ולבסוף הגיעה לבית הספר של יורם לווינשטיין, כיכבה בשנה האחרונה בלא מעט תפקידים בסדרות שונות והולכת בקרוב לחרוך את המסך מכל הכיוונים.

לאחר אין ספור תפקידי אורח בסדרות כמו "הבורר 3", "מעצר בית" ועוד, קיבלה סעדה את אחד התפקידים המרכזיים בסדרה "חסמב"ה 3" לצידו של איתי תורג'מן. אלא שלמרות התפקיד, נראה שסעדה עדיין נחבאת אל הכלים ומפלסת את דרכה בשקט בשקט אל התהילה.

בקרוב מאוד תוכלו לראות אותה על המסך בשלל תפקידים ביניהם: 'שחקן זר', לצידם של מוני מושונוב ויובל סמו, והשנייה "להיות איתה", שכתב אסי עזר, שם היא מככבת לצידם של רותם סלע ואביב אלוש.

אבל לא רק משחק נמצא בארנסל הכשרונות של הגברת הצעירה, שלא מזמן צבעה את שיערה לטובת התפקיד ב'שחקן זר', אלא גם מוזיקה. בימים אלו עובדת סעדה ביחד עם ג'וני גולדשטיין המוכשר על אלבום בכורה, שעתיד לצאת ממש בקרוב.

"הרווחתי הכל בדם, יזע ודמעות", אומרת סעדה על הפריצה הגדולה, "להיות שחקן זה מקצוע, ואני חושבת שלכל בן אדם יש את הדרך שלו, אני חושבת שהצלחה זה התמדה", היא אומרת ומוסיפה: "ככל שאתה יותר מתקדם, חובת ההוכחה עלייך".

היא אמנם חדשה בתעשייה, אבל החלומות שלה גדולים מאוד. כן, גם הוליווד, "אני לא אומרת לא. הוליווד זה מקסים, אבל זה לא החלום הראשוני שלי. יותר קוסם לי לשחק בסרט של אלמודובר".

  • עוד באותו נושא:
  • הילה סעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully