וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלו וירדו: איך מארינה מקסימילאן עקפה את מירי מסיקה?

וואלה! סלבס

4.9.2013 / 0:00

תעשיית הבידור היא ללא ספק מקום קשה לשרוד בו. יום אחד אתה על פסגת העולם ולמחרת אף אחד כבר לא זוכר מה עשית. אז מי נעלם מהראדר ומי כיכב השנה? מירי מסיקה ומארינה מקסימילאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מירי מסיקה

מי לא אוהב את מירי מסיקה? בחורה עגלגלה ומתוקה עם נקודת חן, החברה הטובה של קרן פלס וזמרת עם קול מרטיט. אז איך בכל זאת השנה האחרונה לא היתה השנה שלה? אחרי קמפיין הלבשה למידות גדולות, תפקיד של שופטת ב"כוכב נולד", הצגה בתיאטרון הבימה, זכייה בתואר "זמרת השנה" והשתתפות בפסטיגל - מסיקה הייתה בשיאה. אבל זהו, לא עוד. בשנה האחרונה, או במילים אחרות מאז שנכנסה שוב להריון, מסיקה כבר לא מככבת בשום הצגה, לא שחררה שירים חדשים. אם זה לא מספיק, שני אלבומי הזהב שקיבלה היו על "חדשות טובות", שיצא בשנת 2010 ועל "מלך" שיצא ב-2011. נראה שמסיקה לקחה מנוחה, יש שיגידו ארוכה מדי, מאור הזרקורים - וחבל. שתלמד מהחברה פלס שממשיכה וממשיכה, למרות הכל.

אפרת גוש

הילדה המטורפת, הבועטת וכל תואר משוגע אחר שתתנו לה - אפרת גוש - כנראה לא ממש מבינה שקריירה אי אפשר לבנות על בגדים ביזאריים ומערכות יחסים קצרות עם אנשים מפורסמים. אחרת, איך תסבירו את העובדה שהגברת גוש, מי שנחשבה לאחת ההבטחות הגדולות של עולם הרוקנ'רול, נעלמה מעולמנו. טוב לא ממש נעלמה, אם סופרים את האיזכורים במדורי הרכילות, שם היא מופיעה רק כשמצאה/ זרקה חבר, או הסתובבה עם שלום חנוך. נראה שגוש שכחה שבשביל להיות מישהו את גם צריכה לצור (תשאלי את ליהיא גרינר). לראייה: השיר האחרון שהקליטה גוש היה ב-2012 עם יזהר אשדות, גם זה במסגרת אלבומו של הזמר. אה כן, גם היה את הסרט "פלאות" של אבי נשר בו היא כיכבה, שאיך לומר, לא ממש הזניק לה את הקריירה. חבל.

גיא זוארץ

רק לפני שנה כולם התעסקו בעובדה שגיא זוארץ, כן, בעלה של יעל בר זוהר, שורף את המסך. בכל זאת, מעטות הפעמים שמנחה אחד מגיש שתי תכניות פריים טיים - בשני ערוצים שונים באותו יום ואותה שעה. זוארץ נהנה מהמעמד של המגיש הלאומי, זה שכולם רוצים להיכנס לנעליים שלו ובעיקר לחשבון הבנק הפרטי. ואז, אז זה נגמר. "רוקדים" ירדה מהמסך וכרגע אין דיבורים על עונה נוספת. ו"הישרדות"? היא עדיין תקועה בהליכים משפטיים בין ערוץ 10 לערוץ 2, כך שאי אפשר לדעת מה יעלה בגורלה בזמן הקרוב. מה שהשאיר את זוארץ על הספסל, רחוק מעין הזרקורים ובעיקר קרוב יותר לאשתו האהובה וילדיו, כשבאופק מחזמר לילדים שיעלה בחג החנוכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מארינה מקסימיליאן בלומין

מה כבר אפשר לומר על הגברת מארינה מקסימיליאן שלא נאמר ולא נכתב? קול מרטיט, פנים יפות, חיוך כובש, גוף שלא היה מבייש אף דוגמנית ומעל לכל - ובעיקר נשמה. כל המכלול הזה, הוא שגורם לכולם להתאהב תוך שניות בגרושה הכי לוהטת בתעשייה. אז מה הפלא שהשנה האחרונה הייתה ללא ספק השנה של מארינה? עם אלבום חדש, מופע שרק הושק לאחרונה, סינגלים שמושמעים ברדיו ללא הפסקה, גזרה מחוטבת במיוחד וסיפור גירושין מתוקשר בכל כלי תקשורת אפשרי, מארינה היא ללא ספק ה-ד-ב-ר-ה-כ-י-ל-ו-ה-ט שקיים בתעשיית הבידור. עכשיו רק נותר לראות כיצד היא משמרת את המעמד החדש. שיהיה בהצלחה.

עמוס תמם

בזמן שמארינה החליטה להתגרש מבעלה, עמוס תמס, אחד הגברים היותר שווים בתעשיית הבידור, דווקא עשה את המהלך ההפוך והציע נישואין לבת זוגו, זה לא מה שעצר בעדו מלהזניק את הקריירה שלו לשיאים חדשים. אחרי שריתק למסך בדרמה "שביתה" וכבש את הקהל בתפקיד הראשי במחזמר "קזבלן", זה היה רק עניין של זמן עד שתמם ההורס ישתלב בפריים הטיים בתפקיד מנחה התכנית "אקסטרים מייקאובר". עם שלל תפקידים כאלה פלוס טבעת נישואין שמוכיחה שמדובר בגבר רציני, אי אפשר לטעות. עמוס תמם הוא ללא ספק הדבר הכי לוהט שהקיץ האחרון סיפק לכם. כל שנותר הוא ליהנות מהמוצר ולקוות שהוא כאן בשביל להישאר.

גלית גוטמן

במקרה של גלית גוטמן, נראה שעדיף לתת לתמונות לדבר בעד עצמן. בכל זאת, מדובר באחת הדוגמניות הכי לוהטות והכי עובדות בתעשייה, שלא מזמן נישקה את גיל 40 ועדיין ממשיכה לדהור קדימה כאילו אין דוגמניות צעירות בעולם (חמסה, מלח שום בצל). נראה שבגילה הבוגר, גוטמן מבינה שעם כל הכבוד לדוגמנות, היא יכולה ליותר ובשנה האחרונה התברגה לה במשבצת מגישת הבוקר הלאומית בקלות ולא מעט קסם וחן אישי, מה שגרר לא מעט ביקורות חיוביות, שגרמו לכולם לתהות - איפה התחבאה עד היום? אז הנה, קבלו את גוטמן מודל 2013 - אמא למופת, מגישת בוקר, פרודה טרייה, דוגמנית לוהטת וכן, בקרוב גם על בימות התיאטרון במחזמר החדש 'שלגיה ושבעת הגמדים'. אכן אשת אשכולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully