וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר "האח הגדול": הבשורה שזעזעה את טהוניה

ליהיא גרינר

28.8.2013 / 3:35

עם זיקוקים ומעט פירגון מהחברים לתכנית, יצאה טהוניה מבית "האח הגדול" עם צ'ק שמנמן והרבה מאבטחים. אז, איך ליהיא גרינר הצליחה להרעיד את האדמה שלה? וואלה! סלבס שוקינג

עריכה: אמיר קוטיגרו צילום: עידו שחם

ערב גמר מותח במיוחד הגיע לסיומו אמש (ג'), כשבמדרגות המפורסמות של האולפנים בנווה אילן - צעדה טהוניה רובל. הקולגות לא זעקו את שמה וגם לא עטפו אותה בחיבוקים ונשיקות. הסיבה? ובכן, מתברר שכל חבורת "האח הגדול" ציפתה שהזוכה תהיה דווקא לבנה 'זוהרים' גוגמן. ליהיא גרינר, תפסה את המיקרופון של וואלה! סלבס ויצאה לבדוק את דפיקות הלב של המתמודדים המבולבלים, שלא עיכלו את תוצאות הערב בקלות רבה כל כך.

"אני מאוד מאוכזבת שלבנה לא זכתה, צר לי", התוודתה דורין סגול, "אני וטהוניה לא הסתדרנו". אבי 'לד זפלין' לוי, היה בין הבודדים שבחר דווקא בלאון, שהגיע למקום השלישי, "לאון זה הלב שלי. אני אוהב אותו", הסביר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעכלים שיודה ונינה כבר לא. מתמודדי "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אור דניאל הפתיעה את הגולש הפרטי שלה דור דמרי, באאוטפיט צמוד וחתולי - והסכימה להשלים את הלוק השובב עם אוזני חיה. כן, אולי בשעות הקטנות של הלילה היא תבחן את תחפושת ה"מיאו" עם דור בר המזל. באותו הזמן, ה-BFF של דמרי - לאון, יאלץ להתמודד עם עזיבתה של בת זוגו פאולינה אלברשטיין. אל דאגה, הדמעות לא יזלגו, הרי הוא מתכנן לעשות רק "פאן, פאן, פאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טהוניה רובל, מתוך גמר האח הגדול. עידו שחם
הזוכה! טהוניה עם אסי עזר וארז טל/עידו שחם

מלבד איחוד זוגות מלהיב, ישנה גם גברת 'זוהרים' האהודה, שנלהבת לפגוש את אביה, ראובן. "אני רוצה ללכת לאבא שלי, לתת לו נשיקה גדולה בראש. לקחת את הידיים שלו ולהתעטף בהן", סיפרה הזוכה במקום השני. מתוקה.

בסופו של הלילה הארוך, הגיעה הרגע הקשה מכל - בו בישרה ליהיא למתמודדים את החדשות החמות באמת. לא, לא מדובר בטילים האחרונים, אלא דווקא בפרידה הכואבת (!) של יהודה ונינט. "מה?!", צווחו יחדיו כל החמישה. "טוב, אני צריכה לעכל גם את זה", סיכמה טהוניה. דמעה.


גם וואלה! סלבס לא מצליחה לעכל את הכל ברגע אחד, ולכן עברה למזון.


שלום, אני נוסעת: פאולינה עוזבת את לאון

רכלו על משתתפי "האח הגדול" בגמר - גם בפייסבוק

טהוניה רובל זכתה ב"האח הגדול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully