וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "האח הגדול": הלילה הפרוע שאור מתכננת לדור

וואלה! סלבס

27.8.2013 / 14:30

חשבתם שאחרי גמר "האח הגדול" דור דמרי יגיע הביתה, כדי לחבק את אמא ואת הגלשן? לאור דניאל, זו שחלקה איתו רגעים אינטימיים על המסך, יש תכניות אחרות. וואלה! סלבס מלונית

הערב (ג') זה יקרה, אחרי שדור דמרי ייצא מבית "האח הגדול" במהלך תכנית גמר העונה, יסתנוור מהפלאשים של הצלמים ויפגוש את ארז ואסי - הכל כנראה יירגע. כלומר, הכל מלבד זו שפיתחה איתו מערכת יחסים אינטימית בריאליטי, אור דניאל. לה, יש תכניות מסוג אחר עבור הלאבר שלה מהמסך הקטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה-פ-ת-ע-ה! אור דניאל עם דור דמרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דניאל הבלונדינית, החליטה שאין דרך טובה יותר מלהעביר את הימים הראשונים שמחוץ לבית המצולם יחד איתה במלון, כך ששכרה עבורה ועבור דמרי סוויטה ב"הרודס" תל אביב - ללא פחות משלושה לילות (!). נכון, לדעתה הגולש לא ירצה לשוב הביתה לפתח תקווה האקזוטית, אלא יעדיף לבלות עוד כמה ימים רחוק מעיר מגוריו, עם חלון שישקיף לחוף הים של העיר הגדולה.

את סוויטת ההאני-מון של המלון מרשת פתאל, אור ביקשה לשדרג מינימום כאילו היו בירח דבש של ממש - כלומר כל מה שזוג נלהב צריך כדי להעביר כמה ימים של רומנטיקה מבעבעת יחד. כן, יהיו שם פירות ושמפנייה איכותית. השאלה היחידה שנותרה לא פתורה, היא האם דור (או אמא שלו) מוכן לגירלפרנד החדשה, זו שמקבלת את ההחלטות עבורו?


וואלה! סלבס העבירה כמה רגעים פרועים בבית מלון תל אביבי. כלומר, במלון "עיוני" שבשכונת התקווה - שם שיחקה בכדורי פלאפל לילות שלמים.


אור דניאל מתכוננת לגמר ”האח הגדול”

"הרווק" יוצא לדייט שגרם לדודו אהרון להזיע

מי המנצח שלכם ב"האח הגדול"? הצביעו ממש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully