וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלישס: המאנצ'יס שתקף את ביונסה

שירות וואלה! סלבס

22.8.2013 / 9:54

לא מדובר בבגד יוקרתי, מתנה מפנקת לבלו אייבי או עוד רהיט לדירת החלומות - הבוטילישס בחרה להוציא יותר מ-2,000 דולר על מאכל אחד ולא בריא במיוחד. וואלה! סלבס מטוגנת

אם יש משהו שביונסה אוהבת במיוחד (מלבד לבעלה הראפר ג'יי זי או בתם הקטנה בלו אייבי) - זה כנראה להופיע על הבמה ולאכול. ומה הדיווה ילידת טקסס זוללת כשהיא מחליטה להתפרע? לא עוגת קצפת או פלטת סושי שלמה, אלא משהו בסיסי הרבה יותר, כמו עוף בגריל. זו כנראה הסיבה, שהיא הוציאה השבוע במסעדה שמתמחה בעוף מטוגן סכום של יותר מ-2,000 דולר (!). מה? בדיוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רעבה, כנראה. ביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קווין בי והפמליה שלה, שהופיעו בפסטיבל באנגליה הצוננת, הזמינו ממסעדת מזון מהיר מקומית עוף בשווי של 2,264 דולר (או 1,444 ליש"ט) - רק כדי להרגיע את המאנצ'יז של הצוות והבטן המקרקרת של הבוטילישס (ממש כמו התרנגולות שנאכלו, חה).

ובכן, אם תהיתם - לא מדובר בעוף אחד במחיר מופרז שהוגש על מצע זהוב עבור ביונסה. ההזמנה כללה 58 מנות כנפיים, 48 עופות שלמים, 12 המבורגרים צמחוניים, פלוס עוד 24 סלטי כרוב. כן, היא הכי יודעת לחיות על הקצה, במיוחד אחרי שכבר ביצעה הזמנה בסכום של 1,144 דולר גם בחודש מאי האחרון. זהירות שלא תגמרי כשאת נראית כמו דלי עוף, האני בי!


וואלה! סלבס לא מבינה מה כל המהומה. מדובר בהזמנה רגילה שלה, מינוס הנחת סלב.


התכנית הסודית של גילי מיילי ודורין סגול

איי, קראמבה: ג’ניפר אניסטון בביקיני זוהר

רכלו על ההזמנה המפוארת של ביונסה בפייסבוק

מרינדה סודית בלאק. צילום:בלאק,
היוש, בי/צילום:בלאק
  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully