וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוי: "דורין כועסת עליי? יעבור לה"

עמית גולדברג

21.8.2013 / 10:53

אחרי שיצאו מהבית - שני המודחים האחרונים בעונה של "האח הגדול", פגשו את אלה שפעם בילו איתם בריאליטי. מה היה לירדן לומר על השמועות שהיא ביסקסואלית? וואלה! סלבס חוקרת

צילום: עידו שחם עריכה: אמיר קוטיגרו

הם כבר הרגישו את הגמר, חשבו שיהיו חלק מהחמישייה הסופית של "האח הגדול" - אבל רגע לפני סיום העונה, אבי "לד זפלין" לוי וירדן עוז הודחו מהריאליטי. אחרי שיצאו מהבית אתמול (ג'), השניים הגיעו לפגוש את המודחים האחרים של העונה החמישית, שצפו יחד בתכנית במסעדה בתל אביב.

מי מחמישיית הגמר הוא הזוכה שלכם? הצביעו!

אבי לוי האח הגדול. עידו שחם
מרגיע. אבי "לד זפלין" לוי/עידו שחם

לוי, הסביר לוואלה! סלבס שלמרות שהעמיד את דורין סגול להדחה, הוא קצת מופתע מההתעסקות בכעס מכך שבחר בחברתו בכדי שתצא מהבית. "כל ההד וההתעסקות בקטע של דורין קצת הכניס אותי להלם, אני לא יכול לרצות את כולם אבל כן מצפה לפיוס עם דורין", סיפר. כשנשאל מה הוא חושב על כך שחברתו מהבית כועסת על הדחתה - אמר שזה "עבור לה עם הזמן".

עוז לעומתו, נראתה רגועה יותר והודתה שהיא שמחה ומפרגנת לאלה שהגיעו לחמישיית הגמר."אני אצביע ללבנה, ללאון - אחלק את זה ביניהם", הסבירה. אגב, כשנשאלה על השמועות שבחדר המיטות היא מוצאת עניין בשני המינים ולכן הגיעה לבית המצולם – היא טענה שהסיפורים ממש לא נכונים. אופסי.


וואלה! סלבס יודעת שאף אחד לא נוטר לה טינה. הכי יעבור להם.


האחיות של נינט בתגובה ראשונה לפרידה

ארוחה משפחתית: בר רפאלי והאחים חוגגים

רכלו על מה שהיה לאבי לוי ולירדן עוז לומר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully