וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב האופנה הערבי שעיצבן את ניקול ראידמן

וואלה! סלבס

21.8.2013 / 1:22

המעושרת עם הפה הכי גדול רגילה לריב עם אנשים, אבל הפעם מדובר במישהו בעל שם בינלאומי - שהצליח להרגיז את הכוכבת, לאחר שסירב למכור לה מהבגדים שלו. וואט? וואלה! סלבס אש

אחת לכמה זמן אתם פותחים את מדורי הרכילות, קוראים על סכסוך חדש של הגברת הכי מעושרת בכיכר המדינה - ניקול ראידמן - מצחקקים וממשיכים הלאה. הפעם, מדובר בסכסוך הרבה יותר רציני, שלא לומר סכסוך ערבי-ישראלי.

הגברת ראידמן, שכידוע מחזיקה חנות אופנה למותגי יוקרה בכיכר המדינה המפורסמת, החליטה לייבא לארץ את בגדיו של מעצב העל הערבי אלי סעב. כנהוג בעולם האופנה, הזמינה המעושרת קולקציה לחורף הבא וחיכתה לבואה לגבולות הארץ.

בינתיים, באחד מהביקורים שלה בפריז, נכנסה ראידמן למשרדים של סעב במטרה לבצע הזמנה נוספת. אלא שאז, חזרה אליה מנהלת השיווק והסבירה לה שלצערה הם לא מבצעים משלוחים לארץ - וכי גם המשלוח שביצעה מבוטל.

ניקול ראידמן. ניר פקין
זה הכי לא אלי סעב. ניקול ראידמן/ניר פקין

ראידמן ההמומה לא הבינה מה פשר הדבר וביקשה הסברים. כך שבמשרדים נאמר לה שמסיבות טכניות לא ניתן לבצע את המשלוח לארץ הקודש, בה היא מתגוררת.

ניקול, רוצה לספר לנו מה קרה?
"אלי סעב הוא כנראה אנטשימי חסר לב, שלא רוצה לשלוח בגדים לישראלים".

את לא מגזימה?
"לא! אני קוראת לכל הנשים לא להיכנס לחנות שלו ולא לקנות שום דבר מהאנטישמי המגעיל הזה. אני פשוט הרגשתי בושה להיות שם. זה היה מביך ומזעזע. איזה אנשים יש בעולם הזה. בסך הכל רציתי לתת לו פרנסה והוא מזלזל בזה. גועל נפש".


וואלה! סלבס החרימה פעם את בוטיק רינה כי היא לא הסכימה למכור לה טוניקות בהקפה.


הפרידה של יהודה ונינט: לפני כשבוע הוא עזב את הבית

ראש בראש: גיא זוארץ VS יעל בר זוהר

רכלו על המעצב שלא מכר למעושרת בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully