וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה בריטני ספירס מבזבזת מיליוני דולרים?

שירות וואלה! סלבס | צילום: splashnews

22.8.2013 / 10:45

חשבון הבנק של בריטני ספירס הוא אחד השמנים ביותר בתעשייה, עם הכנסות של מיליוני דולרים בשנה. אז, מה היא עושה עם כל זה? תשאלו את אבא שלה. וואלה! סלבס בייביסיטר

בריטני ספירס היא חסכנית! בערך. אתרים שונים בעולם הצליחו לשים את ידיהם על מסמכי ההוצאות של ספירס (אישיות ומקצועיות), ונראה שהאמא הצעירה מתנהלת באופן הגון. עיקר הבזבוזים קשור לביקור במזנוני פאסט-פוד, תחזוקת הבית, חשבונות ועוד דברים "פשוטים" ומאוד לא "הוליוודים". אז, איך בכל זאת היא מצליחה לבזבז 6.8 מיליון דולר בשנה? ובכן, תגידו שלום לאבא, ג'יימי.

בריטני ספירס. ספלאש
איפה חנה?! בריטני ספירס מפנקת את הילדים/ספלאש

בדיוק. לא מדובר ברכישת נדל"ן ענקית וגם לא השקעה בליין מוצרים פרטי. מתברר שאביה של ספירס, ג'יימי, היה אחראי לתיק הפיננסי של בתו העשירה במשך זמן רב. הוצאותיה של בריטני, לא מתרכזות בפינוקים לילדיה הקטנטנים - אלא כנראה בהשקעות הכושלות של האבא. למרות הכסף ש"נעלם", ספירס מקפידה לצאת מדי פעם לשופינג צעצועים עם שון פרסטון וג'יידן ג'יימס החמודים.

בריטני ספירס. ספלאש
הוא דפנטלי לא חנה/ספלאש

השבוע למשל, סיבוב שגרתי בסניף של חנות לילדודס בלוס אנג'לס, נגמר בעגלה דחוסה בהפתעות, שהיתה כל כך כבדה - עד שנזקקה לתמיכתו האישית של שומר הראש החזק. חיי פאר? פחות משנדמה.


וואלה! סלבס לא יכולה לערוך קניות עם פחות מארבע עגלות.


הפתעה: התכנית הסודית של גילי מיילי ודורין סגול

קראמבה: גם ג'ניפר אניסטון בחזייה זוהרת

רטוב ולוהט: נטלי דדון בביקיני זעיר

בריטני ספירס. ספלאש
עצם, רכשת? בריטני והילדים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully