וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטורל: ליידי גאגא מטיילת בחוטיני

שירות וואלה! סלבס

13.8.2013 / 10:29

בסדר, האמא של המפלצות לא עירומה לחלוטין הפעם - אבל לא השאירה מקום לדמיון כשיצאה לארוחת ערב עם הבויפרנד בחליפה שקופה לחלוטין. כן, מדובר בקאמבק. וואלה! סלבס לחמניות

ליידי גאגא חושפת את הישבן מול המצלמות? פחות מרגש מסרטון העירום המלא שהגיע לרשת לפני פחות משבוע - אבל כשמדובר בקאמבק של כוכבת הפופ, כנראה שאין דבר כזה מעורטלת מדי. לא מפליא אם כך, שהמפלצת יצאה לפני כיומיים לארוחת ערב רומנטית עם הבויפרד - כשהיא לובשת סוג של אוברול שקוף לחלוטין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרימה את הכפות שלה. ליידי גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפלא המתועד היטב, קרה כשגאגא והחבר שלה, טיילור קיני, יצאו למלא את הבטן במטעמים במלון "שאטו מורמונט" הנוצץ שבבוורלי הילס. אם המפלצות לבשה מעין כיסוי שקוף סמי-מנצנץ, משקפי שמש, ליפסטיק ולא הרבה יותר - כך שמזל שהיו בסביבה חוטיני וחזייה, אחרת עוד היו עוצרים אותה על עירום פומבי למדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ומקרוב יותר. הישבנים של גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

יכול להיות שמדובר בעוד ניסיון לעורר באזזז סביב השיר החדש ששחררה אמש (ב') לרדיו ומכונה "Applause", אחרי שדלף בכל רחבי הרשת. כאילו זה לא מספיק, כדי לייצר עוד תמונה מעוררת, הסתובבה מול הפפראצי כשהיא מאופרת כמוקיון מלחיץ במיוחד - ממש כמו על עטיפת האלבום החדש. הכי מחמיא לה, לא?


וואלה! סלבס חושפת אחוריים כמעט בכל פעם שהיא יוצאת מהבית, אבל רק כי כל המכנסיים שהיא מחזיקה צמודים מדי והישבן שלה מבעבע החוצה.


צפו: ליידי גאגא עירומה לחלוטין בטבע

החופשה הרומנטית של אביבית בר זוהר

הישבן של ליידי גאגא - לוהט או פתאט? רכלו פה

ליידי גאגא. ספלאש
מבהילה. מוקיון גאגא/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully