וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": אור מעבירה מסר רומנטי לדור, בעזרת האקס

וואלה! סלבס

5.8.2013 / 15:15

עברו ימים בודדים מאז שעזבה את בית "האח הגדול", אך הגעגועים כנראה קשים - לכן אור, שכבר הודחה מהתכנית, דואגת להבהיר לדור היכן היא עומדת. וואלה! סלבס לאב, לאב, לאב

רומן סוחף התפספס בפעם השנייה בעונה הנוכחית של "האח הגדול" - ובדיוק כפי שנכתב בתסריט של לאון שוובסקי, כך קרה גם לחברו הטוב דור דמרי. למרות העגמומיות, ברגעיה האחרונים בכתלי הבית המתועד, אור דניאל הספיקה להיפרד מהמחזר המסור בנשיקה רומנטית. עכשיו, כשהיא בחוץ והוא בפנים - דניאל דואגת להעביר לדמרי המבודד מסר חד וברור. איך היא עושה זאת? בעזרתו של האקס, אייל גולן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעד אחר צעד. אור דניאל יוזמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנם בתכנית אור לא נענתה באופן מלא לחיזוריו של דור התאוותן. "עצרתי את עצמי כי לא היה נעים שיראו, המשפחה והחברים. בחוץ לא יהיה את זה", אמרה כשיצאה לראשונה מהבית. עכשיו, בלי כל ספקות, היא ניגשת למשימה הקשה מכל - העברת מסרים ברורים, שלא על פי חוקי התכנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קותי ויאנה, הדור הבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום (ב') נחתה בחצר הבית בובת ברווז, אליה התווספה פתקית עם ציטוט משירו של גולן (כן, האקס!): "והייתי קונה לך ים או שוכר לך אוקיינוס וזמן". עכשיו נותר רק לחכות ליציאתו של דור מהבית, על מנת שיוכל להשיב לגירלפרינד ב"אליקו מנגן לך את הערב ואת רוקדת לך על כמה תחנות" (מתוך "בגופיה צמודה").


זה נכון, וואלה! סלבס זרקה לתוך הבית את שאריות הפולקע מיום שבת.


אור מ"האח הגדול": "יודעת מה יקרה עם דור בעוד חודש"

הרכש החדש של מארינה מקסימיליאן בלומין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully