וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופשה הסודית של רותם סלע

וואלה! סלבס

31.7.2013 / 10:04

הדוגמנית והמגישה תארוז בקרוב מאוד את הבעל והתינוקת המתוקה ותפליג לה ליוון. היעד הנחשק: לא ידוע. הסיבה: הבלונדה לא מוכנה לגלות. וואלה! סלבס שושואיסטית

ימי הקיץ החמים משפיעים גם על המפורסמים הנוצצים. רק שבמצב שלהם (ולא, לא במקרה של פליטי הריאליטי), הם לא ממש יכולים ללכת לרבוץ בחוף הים - מחשש להצפת פפראצי.

אי לכך, חלקם (אלה שיכולים להרשות לעצמם, כמובן), פשוט אורזים מזוודה וטסים ליעדים אקזוטיים מעבר לים, שם הם גם יכולים להשתזף טופלס (לא במקרה שלך, בר רפאלי).

קחו לדוגמא את רותם סלע, שהתברכה בפיגורה מהפנטת והחליטה שחבל לשמור אותה מתחת לבגדים ולא להשוויץ בה. אז נכון, פשוטי העם לא יזכו לראות את מה שקורה מתחת למחלפותיה של ההורסת, אבל בני העם היושב ביוון - דווקא כן.

רותם סלע. ניר פקין
שששש... אל תגלו. רותם סלע ואריאל רוטר/ניר פקין

בתחילת השבוע, הגיעה סלע לצילומי שהתקיימו במתחם "Summer Love" של קוקה קולה, שם סיפרה לחברותיה על הנסיעה המיועדת. כשנשאלה באיזה מן האיים היא מתכוונת לנפוש, השיבה סלע שזה אי כל כך סודי שהיא לא "זוכרת" את שמו.


וואלה! סלבס לעולם לא תשכח את האי שבו היא נופשת. זה מאוד פשוט - אי התנועה בצומת גולני. גם מסעדות זולות, גם חייליםם מזיעים ומלא שמש. מה צריך יותר מזה?


איך אומרים קפה באיטלקית? הקמפיין הבינלאומי של יאנה יוסף

הים שהיה: גיא זהר משותלל במים

רכלו על החופשה של רותם סלע בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • רותם סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully