וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה שרון סטון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

2.8.2013 / 1:30

הקוגרית ההוליוודית היא גם בלונדינית חושנית שמשתובבת עם גברים צעירים - וגם הספיקה לגלם כמה תפקידים סקסיים. אבל איך היא עדיין לוהטת בגיל 55? וואלה! סלבס בסיסית

עריכה: אמיר קוטיגרו

אם הייתם עוצרים גבר אקראי במהלך הניינטיז ושואלים אותו מי הסטארית שמככבת בפנטזיות הסקסיות שלו, סביר להניח שהתשובה היתה שרון סטון. עוד לפני אנג'לינה או רפאלי - השחקנית הבלונדינית בערה בין האולפנים בהוליווד, כשהיא משחקת תפקידים דרמטיים וקומיים, שלכולם מכנה משותף מלהיב - סטון נוטפת סקס אפיל.

סטון בת ה-55, החלה בכלל כדוגמנית שהצטלמה אפילו למגזין האירוטי "פלייבוי", וגילמה כמה דמויות משנה על המסך הגדול, לפני שהתפקיד בסרט "אינסטינקט בסיסי" הזניק את הקריירה שלה והפך אותה לאישה הוליוודית חזקה - שמרוויחה המון כסף. הפרצוף הנאה שלה והגוף מעורר ההתפעלות (גם כיום כשהיא באמצע העשור השישי לחייה), משכו לא רק את הפפראצי, אלא גם מחזרים רבים.

לאחרונה, גילתה שסוד הקסם שלה כאישה בוגרת (אפילו בקרה כאן בתחילת הקיץ), הוא בויפרנד צעיר ממנה בלא פחות מ-25 שנים. אחרי הצהרה כזו, וואלה! סלבס לא יכולה לוותר על בדיקת הפנים המתוחות של שרון ומכניסה אתכם למכונת זמן אמיתית - כדי שתראו בעצמכם איך מיס סטון הלוהטת, התבגרה להיות קוגרית מלהיבה, שחוגגת מסביב לעולם.


וואלה! סלבס לא פותחת את הרגליים כמו שעשתה סטון בסרט ההוא - מלבד הפעמים ששימי, האיש שנוהג באוטו גלידה, נותן לה ביס.


עוד מתיחות פנים: הזמרת שר | ג'ורג' קלוני | טיירה בנקס | שרה ג'סיקה פרקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully