וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השאלה שגרמה לליהיא גרינר להתפרץ

טל דרורי

30.7.2013 / 0:02

העובדה שצילמו יחד את הריאליטי "מה שקורה באילת VIP", לא הפכה את מיס טראש ואביבית בר זוהר לידידות. להיפך, השתיים לא חששו לטנף - עד שגרינר התפוצצה. וואלה! סלבס טראח

דייב שחר

השנה: 2013. המיקום: אילת הלוהטת, בזמן צילומי "מה שקורה באילת VIP". הדרמה: ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר, שתי דרמה קווינז שלא מחבבות אחת את השנייה (בלשון המעטה), נושמות, חיות ועושות הכל יחד, במתחם שבו צולם הריאליטי המשעשע של ערוץ 24. התוצאה: פיצוצים בבית המלון, ציפורניים שלופות ואיומים בתביעת דיבה. כן, לוהט בדרום.

וואלה! סלבס יצאה לבדוק מה בדיוק חושבות שתי הנשים הדעתניות - שהסתכסכו אי אז כשגרינר גרשה את האישה והריסים מהחתונה המפוארת שלה, כמעט שנה לפני הצילומים - אחת על השנייה. אם תשאלו את בר זוהר, היא בכלל מברכת את הבלונדינית. "אני מאחלת לה את כל הכישרון בעולם ושתעשה הרבה הופעות, היא תצטרך הרבה כסף אחרי תביעת הדיבה שלי", היא מסבירה.

גרינר מנגד, לא חוששת מהתביעה אבל מספרת שלדעתה בר זוהר לא תוכל להשתתף כמוה בתחרות הקדם אירוויזיון, רק כי "היא צריכה לשיר בשידור חי והיא לא שרה לייב".

ליהיא גרינר. דייב שחר
רגע, חייזרים נחתו? ליהיא גרינר באילת/דייב שחר

החברים מסט הצילומים, כמו לירון רמתי, מסביר שמדובר בסכסוך מוצהר ומורגש בין שתי החתולות השורטות. "אביבית נראית יותר טוב בביקיני", הוא מודה, "צריך להיות עיוור כדי לא להבין את זה". לעומת זאת, החברים מהצמד תירס סקסואל קצת יותר מהוססים. "ראינו את אביבית בהרבה ביקיני, היא כל חמש שניות מחליפה בגד ים", הם מספרים. "פשוט עשו עליה קצת יותר עבודה וזה נראה נחמד".

אבל מה קורה כשוואלה! סלבס החצופה שוקלת אפשרות שהשתיים יתפייסו וישימו סוף לסאגה? "בחיים שלי לא אשלים איתה", עונה בר זוהר בעצבנות, "ירדו חייזרים מהשמיים וישבו עם בני האדם לפני שתהייה לי תמונה משותפת איתה". גרינר מצידה, הבהירה ש"אביבית יכולה לשבת עליי", רגע לפני שהחליטה לא לענות לשאלות ה"מזעזעות". אופסי!


וואלה! סלבס מסוכסכת רק עם ועד הבית, מס הכנסה והרשות להגבלת עסקים. כולם רוצים את הכסף שלה!


סרט כחלחל: אביבית בר זוהר מבלה עם גילי מוסינזון

שכשוך נעים: יאנה יוסף ושלום מיכאלשווילי בבריכה

רכלו על השאלה שגרמה לליהיא לכעוס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully