וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות הטייב'ז VS ציון, אסי ושלום

וואלה! סלבס

26.7.2013 / 0:34

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: אלירז ואילנית מושלמים ו"מה קשור" בדרך לפורנו. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

הטייב'ז עושות את קרית גת

חנה ספירס זוממת על הגרסה הישראלית לקרדשיאנס, אבל נינט בתגובה תגיד "עלק גם כן זאתי" כשזו תנסה להכניס אותה לעקבים המוחצים של קים קרדשיאן. אלמלא הפכה לנערת רוקנ'רול שצורכת פי ג'יי הארווי במקום אוכל, הילדה הסוררת שסירבה לקבל את "מאמי" כשם משפחה - כבר היתה נושאת נורת' וקניה ווסט משלה. במקום זה, היא לומדת אקורדים ומבלה עם האחיות מקרית גת. בלי קורטני וקלואי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסופרמודלז עושות את תל אביב

חנה יכולה להיכנס לפריים של סופרמודלז והכל יהיה הרבה יותר סקסי. נשים אחרות שינסו, יראו כמו נערות מים או נשים שנסחטו על ידי החיים. כן, ליידיז, מדובר בתמונה נקמנית שתעורר כל הפרעה נשית שהושלכה לקבר ההפרעות הגדול. אתן יכולות להיות מבסוטיות מהעבודה שאף פעם לא תיתקלו בהן, על אף הצ'ק אין מתל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מה קשור" עושים קרחת

עוד שלישייה עברה בפיד של חנה. הפעם מדובר ב"טסטוסטריו"! כשהם פושטים חולצות זה מזה, מגלחים ראשים וצווחים מדי זמן "טייק א פי'קצר!", חבורת "מה קשור" נראית כמו ליהוק-שיחוק לסרט פורנו ביתי. למרות שזו הברקה - חנה ספירס, לא תצפה בו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'סטין ביבר לומד לאכול

עצרו הכל, ג'סטין ביבר לובש (!) חולצה ואוכל דגני בוקר. לועס קורנפלקס. צורך ויטמינים. כמו ילד של אמא. כמו בוקר אור. אופס, אבל אז הוא מצחקק על הרגע הנורא שגרתי ולא דושבאגי הזה. זו היתה בסך הכל טעות, הוא בכלל התכוון להתקעקע, לעשן ג'וינט ולצעוק כמו ילדה "סלינההההה". הדגנים הם רק מכשול שחוסל. עכשיו, הכל שוב בסדר.

אלירז ואילנית מ ו ש ל מ י ם

את התמונה הזו, אמא בריטני גזרה והדביקה על דגני הבוקר של חנה, רק כדי לגרום לה להבין שלאחרים יש בקרים טובים יותר משלה - כשהיא קמה עצבנית, נובחת "$^@&^#@" ורוצה לפלוט על העולם את האורז והבקר הדחוסים שנגעו בכפות ידיים של כל עובדי המפעל התעשייתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully