וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין חודדה vs אביבית בר זוהר

וואלה! סלבס

24.7.2013 / 12:33

אחרי הסאגה עם ליהיא גרינר, קבלו את הסכסוך החדש בביצת הטראש. הגברת חודדה נעלבה מהיחס של בר זוהר, והחליטה לפתוח עליה פה גדול בפומבי. וואלה! סלבס משייפת ציפורניים

אם גם לכם נמאס כבר מהריב המרוח כמו מסטיק של ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר, וודאי תשמחו לדעת שאתם יכולים לרענן את המלאי עם סכסוך חדש וסוער. הפעם, זו מעיין חודדה שהחליטה להיכנס באישה והריסים.

לפני מספר ימים, הגיעו השתיים ליום הולדת של חבר משותף בתל אביב. צלמים שהיו באזור ביקשו לצלם את השתיים ביחד, אך בר זוהר סרבה ואף זרקה הערה לא נעימה לאוויר. הדבר, מן הסתם, הדליק את הפתיל הקצר של הגברת חודדה, שלא נשארה חייבת והחליטה שהפעם, היא עונה.

"גברת אביבית בר זוהר ה'אישה והאגדה' עלאק, יצאה ממקום היומולדת כאשר ראתה שהווידאו פפראצי מצלם אותי היא מיהרה לברוח וזרקה איזושהי יציאה לא נעימה לעברי, כמובן שלא שמעתי מה היא אמרה אבל אחר כך עודכנתי..." כתבה חודדה בעמוד הפייסבוק שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה בלגן. חודדה מול בר זוהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אז עכשיו תשובתי אלייך גברת תוספות ידידותיות לסביבה שמתכלות לאחר חפיפה אחת. בעיניי את אדם נאלח, נמוך, שחצן ומוג לב! את מתייחסת לכולם כאילו היו מצורעים ואת הכי טובה שיש, לא ציפיתי מאחת כמול להישאר על הקרקע - כי את לא אישה שהגיע מן הקרקע, את חיה בסרט נולדת בקולנוע, את חושבת שכולם הם סמרטוטי הרצפה שלך, אז אני שמחה וגאה לבשר לך שאת לא יותר טובה מאף אדם!", כתבה חודדה.

"תנחתי מהעץ שטיפסת עליו ומהר כי איתי לא ילך לך, הגברים הסמרטוטים שהולכים שבי אחרייך הם קמצוץ לעומת האנשים הנורמליים והצלולים שיודעים בדיוק מי את...ומי את באמת???כלום ושום דבר גבר שיפוץ כולל בהכחשה".

מעיין חודדה. ניר פקין
"תנחתי מהעץ שטיפסת עליו", חודדה/ניר פקין

זה לא נגמר, "אז לכי תעשי חמוצים ובפעם הבאה שאת רואה אותי- אל תגבירי את קצב ההליכה שלך שחלילה לא תפלי מהמגדלי עזריאלי שאת נועלת, ואז יגלו שאת בעצם 1.60 של רוע, של שחצנות ושל מסך קולנוע אחד גדול... פשוט במקום זה תעברי מדרכה... ומסעדות הגורמה שאת מספרת עליהם או טבעת היהלום ב-50 אלף דולר יכולים לקנות רק את פחי האשפה שאת מסתובבת איתם ומלקקים את החצץ שאת דורכת עליו, אני מעיין חודדה שולחת אותך אביבית בר זוהר לעשות חמוצים בכל כוחך ולהמשיך להיות בן אדם ריקני חסר תוכן עם חיים אומללים שכל מה שיש להם להציע זה את שמלת המעצבים הספק פליסה ספק פרנזים שלך... איתי תהיי בטוחה שלא יהיה לך כדאי להתעסק.. פוסטמה!!". אכן, דברים קשים.

אביבית, שוב הסתבכת?
"אני לא מכירה את הבחורה הזאת, אין לי מושג מה היא רוצה מהחיים שלי".

אז למה לא הצטלמת איתה?
"יצאתי מהאירוע והמשכתי ללכת היא התראיינה בצד וזהו. אמרתי שאני לא מתראיינת כי כבר התראיינתי".

ובכל זאת.
"אין לי שום דבר אישי נגדה. שנינו יודעים מי היא ובגלל זה אני לא מתכוונת לתת רמה הזה. אגב, תוספות השיער שלי עולות 30 אלף שקל. היא יכולה לברר. עכשיו היא וליהיא גרינר יקימו מועדון. לא מזיז לי, אני לא מפחדת משום דבר ומאף אחד".


וואלה! סלבס הסתכסכה פעם עם אמא שלה, רק כי היא לא הסכימה להצטלם איתה בבת מצווה.


התקרית המביכה של מתמודדת ”המירוץ למיליון”

בתוך הים: הנשיקה הרטובה של שאקירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully