וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן החגיגה: ג'ודי שלום ניר מוזס התעלפה

וואלה! סלבס

18.7.2013 / 14:07

לא נעים בכלל, אבל כשמשפחתה של אשת התקשורת יצאה לציין את יום הולדתו של הבן בארוחה חגיגית - ג'ודי חשה ברע וקרסה. נשמו לרווחה, כעת הכל בסדר. וואלה! סלבס רק בריאות

יש כאלה שכנראה לא לוקחים ברצינות את האזהרות לשתות הרבה בקיץ, בעיקר בכדי שלא להתייבש, כשהסיפור הבא יכול לשמש דוגמה לכך. ג'ודי שלום ניר מוזס, אושיית טלוויזיה מוכרת ואשתו של השר סילבן שלום, התעלפה במהלך חגיגת יום ההולדת שערכה עם המשפחה לבן במסעדה השבוע. לא נעים בכלל, ואפילו יותר מסעיר כשזה קורה במקום ציבורי.

מגישת "מועדון המבקרים", יצאה ביום שלישי האחרון בחברת בני משפחה לארוחה במסעדה בלב שדרות רוטשילד שבתל אביב - בכדי לציין את יום הולדתו של בנה המתבגר אלון, שחגג השבוע 16 שנים. במהלך ההילולה הפרטית, שלום ניר מוזס חשה ברע - עד שממש התעלפה לכמה רגעים שכנראה היו מאוד ארוכים ומלחיצים עבור בני משפחתה.

ג'ודי שלום ניר מוזס. אביב חופי
מעלף! ג'ודי שלום ניר מוזס/אביב חופי

שלום ניר מוזס, כך מתברר, התעוררה רק אחרי ששפכו עליה מים קרים מהשמפניירה לצינון המשקאות שהיתה על השולחן. כמה דקות אחר כך, כל החבורה כבר התפנתה לעזוב את המקום, בכדי לאפשר לאשתו של השר הבכיר לנוח ולהתרענן מהאירוע הלא נעים שחוותה. כאמור, כעת היא בריאה ושלמה.

ג'ודי, איך את מרגישה?
"אני לא יכולה להגיב, אני בצילומים".


וואלה! סלבס לא יכלה להחזיק את עצמה והתעלפה כשראתה את הדבר שהיא הכי אוהבת בעולם ברחוב. קיפי הקיפוד, כמובן.


שי גבסו מגיב לשמועות על נטיותיו המיניות

ויוה, בר: רפאלי חושפת במגזין ספרדי

רכלו על התקרית הלא נעימה של ג'ודי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully