וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענת על לבנה וטהוניה: "הן נעצו לי סכין בגב"

וואלה! סלבס | צילום: ראובן שניידר

17.7.2013 / 10:22

ענת צאיג לא תיארה לעצמה שתודח מ"האח הגודל" בשלב כה מוקדם, אך אתמול זה קרה - גם בגלל החברות הטובות, טהוניה ולבנה. אז, מה יש לה להגיד על זה? וואלה! סלבס פורקת עול

יח"צ - חד פעמי

ענת צאיג היתה אחת המתמודדות הבולטות ב"האח הגדול". מלבד העבודה שבעל כורחה היוותה טריגר לסילוקו של גילי מיילי, היא גם פיתחה מערכת יחסים קרובה (ואפלטונית!) עם טהוניה רובל. לאחרונה, הזוגיות המנחמת של הצמד חמד התערערה. אמש (ג') גילתה צאיג שה-BFF העמידה אותה להדחה. כמו גם לבנה 'זוהרים'. "אני מרגישה מאוד רע. מאוד לא נעים", אמרה ענת כשיצאה מהאולפנים, "זו נעיצת סכין בגב".

האח הגדול, ענת צאיג. ראובן שניידר,
החיים הם משחק. ענת צאיג/ראובן שניידר

למרות כל זה, ענת מבינה ש"זה חלק מהמשחק וכל אחד עושה מה שנכון לו". עם הסיגריה המענגת שעשנה לאחר יציאתה מכתלי הבית המתועד, ענת מודה שמצבה "הולך ומשתפר. היה טעם של החמצה, אבל ראיתי את החברות הטובות והמשפחה, התעטפתי באהבה".

מה בנוגע למיילי'ז? כפי הנראה צאיג לא תתערבב שוב עם האב ובנו. למעשה, אם תיתקל באחד מהם, היא "תחצה את המדרכה, לצד השני". לטענתה "הם חצו גבול מבחינת הדברים שאמרו לדיירים בבית. לא אסתדר איתם במציאות".

למרות קרבתה לדיריים הוותיקים יותר, צאיג מעוניינת שדווקא ירדן ואיתי, יגיעו עד הסוף. "ירדן מקסימה, מותק של ילדה", אמרה והוסיפה, "איתי קסם של בחור". עכשיו, עם צניחת האדרנלין, חזרה המודחת הטריה לזרעותיו הפרוותיות של הכלבלב, עליו דיברה לא מעט בתכנית. הכי מתוקים.


וואלה! סלבס רוצה להתאחד עם כלבתה, ולכן תביט עכשיו במראה. וואף.


”האח הגדול”: אור דניאל בתמונת עירום

עכשיו רואים: יונית לוי מציגה בטן הריונית

שיר פרידה: מארינה מקסימיליאן מתגרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully