וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפ החתונה של נינט: "חיכיתי לרגע הזה כל החיים"

וואלה! סלבס

14.7.2013 / 10:40

הרגע הגדול הגיע! ובכן, כמעט. נינט צועדת לעבר חופה - אך בצער רב, לא יהודה הוא זה שמחכה לה. מה בכל זאת קרה שם, מאחורי קליפ החתונה? התשובות - בפנים. וואלה! סלבס OMG

רק לאיוונט אחד יש את הפוטנציאל להרעיד את האדמה חזק יותר מה"איי דו" של בראנג'לינה - מדובר כמובן בחתונה של נינט טייב. העולם כולו דרוך לכך שגברת רוקנ'רול תצעד אל עבר יהודה לוי, ושברי כוס זכוכית יתפזרו על רצפת החופה, כשאלו יצמידו שפתיים ויזמזמו את "האור בחיי" (אה, לא). כעת, טעימה ראשונה מתוך טקס ברית הנישואין הנחשק, נוחתת לה מהחלל החיצון. החסרון המצער - ג'ודה לא בא. מי החליף אותו? ובכן, הפתעה.

"זה פשוט רגע מושלם", מתוודה נינה כשהיא עטופה בשמלת קצפת לבנה ומתכוננת לטקס הגדול, "הלוואי והייתי יכולה להישאר ברגע הזה לנצח". כשצוות הכולל מאפרת וסטייליסט, מטפל בכלה הלבנה, ג'ף באקלי שר את "הללויה" וזו ערוכה מתמיד לטבעת, מגיעה שעת הצעידה לחופה. "אני יודעת שאנשים יחשבו שזה לא קול, אבל לא איכפת לי, אני יודעת שאני אומרת את האמת שלי. זה מה שחשוב", היא מכריזה בקול, "חיכיתי לרגע הזה כל החיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, זה לא יהודה? נינט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואז, סורפרייז! לא ג'ודה הוא זה שמחכה לאהובתו, לצד הרב. אלא דווקא החברים מרד בנד ומרסדס בנד. ליידיז אנד ג'נטלמן, מדובר בהלצה. נינט עוד רווקה (לא סוררת) והחתונה המצופה מכל טרם התרחשה. הסרטון, שמשמש כטיזר למופע משותף של המוזיקאים, נגמר בכך שהבחורים משליכים את נינה לבריכה.


אם וואלה! סלבס תסיר את השיער שעל הירך, נינט סוף סוף תאשר את הפרינד ריקווסט?


"האח הגדול": המסיבה הפרועה של פאולינה

יום ההולדת הסודי של יונית לוי. בלעדי

מון שרי: האלי ברי התחתנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז, מי כן עומד מולך?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישר למים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נינט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully