וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ציון ברוך ויאנה יוסף משתוללים במכונית

וואלה! סלבס

10.7.2013 / 11:06

בני הזוג הכי דומים בביצה החליטו לרענן נסיעה משעממת בשירים, ריקודים וצהלולים - ואפילו לתעד הכל כדי שכל העולם יראה. הוא משוגע, היא מעושנת. וואלה! סלבס דביקה

אז מה חדש אצל ציון ברוך ויאנה יוסף? זוג האוהבים הצעירים אמנם משתדל לברוח מהצלמים כמה שרק אפשר, אבל כשהפפראצי לא תופסים אותם תקופה ארוכה הם מקפידים לעדכן את קהל המעריצים במה שקורה איתם ברשתות החברתיות. השבוע, למשל, המצחיקן והחברה שלו דאגו לעדכן את כולם שהם נוסעים במכונית, אבל מלבד התזוזה ממקום למקום - הספיקו גם להשתגע ברכב ולצלם את זה.

בסרטון שהעלו לרשת, נראית יאנה המאוהבת כשהיא מצחקקת קלות ומעשנת, בזמן שהבויפרנד שלה מנעים את הזמן בשיר ים תיכוני ("ימעלילי"?) ומתחיל לקפצץ באושר לצלילי המוזיקה המענגת על הכיסא שלצד מושב הנהגת. כמובן שהכל גרם ליאנה המאוהבת לפרוץ בצחוק גדול וכמעט להשמיט את הסיגריה מאצבעותיה הארוכות. אבוי.

לא ברור מי נהג, מתי, איך ולאן בדיוק – וכן בכמה שלבים צולם הסרטון הקצרצר והמשעשע. מה שבטוח הוא שציון ויאנה מוכנים להוציא את הזוגיות שלהם לאור גם באמצעות סרטונים משעשעים. זה אומר שנראה עוד סלסולים זוגיים כאלה בקרוב או אולי את יאנה מנענעת באירועים פרטיים? הכי "מחוברים"-ל-15-שניות.


וואלה! סלבס מוכנה לצלם את עצמה עושה קאבר אך ורק לשיר האהבה הנצחי של חייה - "לדוד משה".


בת הים: יאנה יוסף שובבה בביקיני

מתמודדת ”הרווק” מדגמנת לחנות סקס

רכלו על הסרטון של ציון ויאנה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully