וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר: "כדאי שאביבית לא תדבר על ההריון שלי"

וואלה! סלבס

4.7.2013 / 15:17

מדובר בקרב חתולות ארוך, שכפי הנראה לא יסתיים לעולם - עכשיו, היתה זו ליהיא, שייעצה לאביבית: "כדאי שלא תדבר על ההריון שלי. חוצפנית!". וואלה! סלבס שולפת ציפורן, שוב

בסיבוב הזה, ליהיא גרינר הפילה את אביבית בר זוהר בנוקאאוט משוגע. למה? ובכן, הריב המתמשך, שכפי הנראה אף פעם לא יגיע לסיום הנחשק, שובר עוד שיא - בו האחת זועמת על האחרת בדף האינסטגרם. אמא'לה? בדיוק כך. מתברר שגרינר נתקלה בתגובה אקראית של אביבית - בה הזכירה אשת הריסים את הריונה המדובר של גרינר - ועל כן היא מיהרה לזעוק ברשת החברתית "חוצפנית".

אביבית בר זוהר, דנה רון, ליהיא גרינר. מתוך "יום חדש בקיץ",  באדיבות קשת.,
עד הסיבוב הבא. אביבית בר זוהר וליהיא גרינר/מתוך "יום חדש בקיץ", באדיבות קשת.

מתברר שלפני זמן מה אביבית בחרה להגיב לראיון של גרינר ואמרה: "מאחלת לה לידה קלה". מיס ריאליטי הזהובה, לא אהבה את העבודה שהנושא הגיעה למחוזותיה של בר זוהר, ותקפה אותה בחריפות (פלוס לועזית טיפוסית), באמצעות דף האינסטגרם: "ברצינות!!!!! מוטב שגברת 'שם משפחה מזויף', תרחיק את ההריון שלי מהפה שלה". אין שום קשר בין התגובה שלה והמאמר!!!!! חוצפנית!!!!!!". כן, סימני הפיסוק במקור.

עד כה, בר זוהר לא הגיבה לצווחות של גרינר, אםך כפי הנראה גם היא מוכנה לשלוף ניבי ערפד ולנשוך את מקבילתה הכועסת. בנות, מה בנוגע לפאסון?


וואלה! סלבס הכי אוהבת טראש. זו הסיבה שבגללה היא מבלה את הלילות החמים בצפרדע הירוקה שמתחת לביתה.


אטנדינג: משה פרץ הזמין את שופטי ”אקס פקטור” לחתונה

גם באילת: אביבית בר זוהר vs ליהיא גרינר

נטלי דדון ורוני מיילי מזיעים יחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully