וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק! מיכל ואסף אמדורסקי מתאחדים

וואלה! סלבס

7.7.2013 / 1:05

חמש שנים אחרי שפרקו את הנישואין והתכסחו - אחד הזוגות המיתולוגיים של עולם הפופ המקומי חוזר לשתף פעולה. כן, זה כולל הרבה מצלמות מסביב לאמדורסקי. וואלה! סלבס רוק סתם

לפני לא פחות מחצי עשור, החליטו בני אחד הזוגות שנחשבו הכי יציבים בעולם הבידור הישראלי, מיכל אמדורסקי ואסף אמדורסקי, לפרק את החבילה ולהתגרש. אחר כך הגיעו התכתשויות ושירים על האקסים, אך לאחרונה נראה שהיחסים חמימים מתמיד. כל כך חמימים, עד שבקרוב האמדורסקים ימצאו את עצמם שוב יחד - אבל לא מבחינה רומנטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב יחד, סוג של. אסף אמדורסקי ומיכל אמדורסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם כל התכניות יצאו לפועל, אסף יביים לאקסית שהיא פופסטאר מקומית, קליפ מוזיקלי חדש. בתקופה האחרונה, השניים דנים בפרטים מול כל הגורמים הרלוונטיים, אך אם התנאים יתאימו - יהיה זה שיתוף פעולה מיוחד ומתועד בין הבעל והאישה לשעבר, שיתקיים אחרי שהיא פרגנה לו כשהגיעה להופעה המיוחדת של אמדורסקי לפני כחודש.

אל דאגה, למרות שהם חולקים את הזמן בגידול שתי הבנות המשותפות שהביאו בתקופה בה היו נשואים, מילה ונינה-דבש, לא מתוכנן קאמבק גם מבחינה זוגית. מיכל בכלל מטפחת בחודשים האחרונים זוגיות עם ג'פרי ישי, ודואגת להעלות תמונות לוהטות עם הבויפרנד לרשת אחת לכמה שבועות. הכי מ-או-ה-בת.

מיכל אמדורסקי אשרה את הפרטים.


וואלה! סלבס נשארה בקשר עם האקס-כלב שלה, חומי, שהחליט להפרד ממנה לטובת השכנה בלהה. כן, היא מבינה שהיא צריכה אהבה חדשה.


אטנדינג: משה פרץ הזמין את שופטי ”אקס פקטור” לחתונתו

המובילים: אדיר מילר עשה הסבת מקצוע?

רכלו על השת"פ של אמדורסקי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully