וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחתונה: משה פרץ נוסע ללאס וגאס

וואלה! סלבס

3.7.2013 / 11:56

איך הכוכב המאורס יחגוג את מסיבת הרווקים שלו? הרחק מטבריה - בחופשה בעיר ההימורים והמסיבות הפרועה. אל דאגה, פמליית החברים תגיע איתו עד לאמריקה. וואלה! סלבס פספורט

חשבתם שרק כוכבי הוליווד עוצרים בדרך לחתונה בלאס וגאס? משה פרץ כנראה שאב השראה מהסרט המפורסם, כיוון שאת מסיבת הרווקים המיוחדת שלו - הוא יחגוג בקרוב מאוד בחופשה בת שבוע וחצי בעיר ההימורים והמסיבות. בתקווה שהבילוי הלוהט לא יסתיים כמו זה שבקומדיה ההיא, כן?

משה פרץ בביס חיל האוויר. רפי דלויה
יעלה לשמיים, רק במטוס קצת יותר גדול. משה פרץ/רפי דלויה

הכוכב הים תיכוני האהוב, שיינשא בחודש הבא לירדן גוזלן, ימריא השבוע עם פמליה של כמה חברים קרובים לטיול בלוס אנג'לס ולאס וגאס הנוצצות. החבורה, שכוללת את אחיו של פרץ, אחיה של ארוסתו, חברי ילדות וכן את האמרגן שלו אמנון זנדני, תתאכסן במלון אקסקלוסיבי, תבחן את בתי הקזינו והמועדונים הלוהטים, וייהנו יחד כמו חבורת גברברים שרק רוצה לשמח את החבר הטוב שיתחתן בקרוב.

אם תהיתם מי יממן את החוויה המפנקת מעבר לים והאם הזמר המאורס מכניס את החברים למינוס בחשבון הבנק, תוכלו להירגע - זו המסיבה הפרועה של משה, לכן כולה על חשבונו של חתן השמחה, מיסטר פרץ. ככה זה כשאתה שופט, זמר וכוכב לוהט, גם הפמליה מקבלת יחס של VIP. את הכלה שתמתין בבית, הוא כבר יראה קרוב יותר למועד האירוע.

ממשרד יחסי הציבור של פרץ אישרו את הדברים.


גם וואלה! סלבס הוזמנה פעם לחגוג במסיבת רווקים. בתור הארנבת שקופצת מתוך העוגה בביגוד מינימלי.


מהשמיים: משה פרץ טייס קרבי

מתמודדת ”האח הגדול” מציגה: ניתוח הגדלת חזה

רכלו על המסיבה הנוצצת של של משה פרץ בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • משה פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully