וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'סטין ביבר דורס צלם ונמלט

שירות וואלה! סלבס

20.6.2013 / 9:50

לא בדיוק, אבל בערך: כוכב הפופ עזב מועדון לילה ונכנס למכוניתו, כשכמובן עדר צלמים התנפל עליו. לאחר דקות, החליט לנסוע למרות הדרך החסומה. וואלה! סלבס הילוך ראשון

מאז שסלינה גומז כבר לא נמצאת לצידו ומרסנת את יצריו הרעים, ג'סטין ביבר יוצא מכלל שליטה. המשמעות? הנער הפך למטורלל. אבל הפעם, בסרטון שפורסם לראשונה באתר TMZ, נראה שדווקא צלמי הפפראצי הם אלו שהתגרו בכוכב, מבלי שזה עשה משהו.

בסרטון שצולם, מתועד ביבר בזמן עזיבת מועדון לילה, שם בילה יחד עם חברו ליל טוויסט. צמד הבליינים נכנס לרכב הפרארי של ג'סטין וניסה לעזוב את המקום, אלא שאת דרכו חסם עדר צלמי פפראצי נלהב, מה שגרם למיני תאונה ומשחק יוצא מן הכלל של אחד הצלמים.

נכון, כמו בכל יום שגרתי אחר, הצלמים המתינו לביבר במקום הבילוי הנבחר. הפעם, זה קרה מחוץ למועדון בשדרות סאנסט בהוליווד. בתיעוד, נראה שביבר ניסה להתחמק מהצלמים בשארית כוחותיו, כולל שימוש יתר בכובע וכפות ידיו. כשהמתין במכוניתו וסימן לצלמים לפנות את הדרך, אלה התעקשו שלא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצלם שנפצע. כביכול/מערכת וואלה!, צילום מסך

באופן מפתיע, הקטנצ'יק החליט לנסוע, העביר הילוך ועשה זאת. מי שכביכול נפגע מהאקט, היה אחד הצלמים, שהחל לזעוק לאמבולנס, נשכב על האספלט וגנח מכאב. כן, מגיע לו אמי.

המשטרה בתגובה, טוענת כי לא נגרם שום פשע והפציעות קלות ולא מסכנת חיים. ביבר מצדו, אמר שלא הבחין בצלם ולכן נסע מבלי לעצור.


וואלה! סלבס דורסת אריזות מזון גמור. כן, היא זועמת ולא יכולה לעמוד במראה ולרסן את עצמה.


נתפסה על חם: דפני ליף עושה כושר

OMG: מתמודדת "הרווק" עברה תאונת דרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully