וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוש: כוכבת "מעושרות" עוזבת את הארץ

וואלה! סלבס

19.6.2013 / 9:54

היא שכלה את בעלה במהלך צילומי העונה, וכעת - אייריס זנדר מתכוונת לעזוב את הארץ לטובת קצת עסקים מעבר לים. אל תדאגו, אתם עוד תראו אותה פה. וואלה! סלבס שלום אני נוסעת

אם העונה החדשה של "מעושרות" לא סיפקה לכם מספיק דרמות, הנה לכם עוד אחת - היישר מבית היוצר של הכוכבת הטרייה יחסית, אייריס זנדר. המעושרת הכי ספורטיבית על המסך, החליטה לארוז את המזוודות עמוסות המותגים שלה ולרדת מהארץ.

היעד הנחשק: נסיכות מונקו או ניס שבצרפת. המטרה: פתיחת מרכז טיפולים קוסמטיים ואנטי-אייג'ינג, כאלה שיגרמו לבנות מונקו להיראות יפות וצעירות יותר. מי אמר רונית רפאל ולא קיבל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש. אייריס זנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי מקורבים לזנדר, המעושרת שמופיעה על המסך של ערוץ 10, שרק לפני כשנה איבדה את בעלה גדעון ז"ל, החליטה שהיא צריכה להתאוורר וכמובן להרחיב את העסקים - כך שבחודשים האחרונים היא בוחנת כמה אופציות למקומות בהם ניתן לפתוח את מרכז הטיפולים החדש שלה הרחק מעבר לים.

אם הכל יילך כשורה, לא בעוד הרבה זמן יאלצו ניקול ראידמן וג'ניפר סנוקל להיפרד לשלום מחברתן החדשה, שתבלה את רוב זמנה בניכר. עם זאת, נראה שאין מה להתגעגע יותר מדי, כי המעושרת המתוקה הבטיחה לחברותיה כי היא תגיע לבקר בישראל באופן תדיר. שיהיה בהצלחה.

מהפקת "מעושרות" אישרו את הפרטים.


וואלה! סלבס ארזה שתי מזוודות ותרמיל והיא מחכה למשאית הירוקה שתבוא להעמיס אותה.


כוכבת ”מעושרות” מסתבכת בפרשה של כסף, גניבה והכפשות

ניקול ראידמן מציגה: חגיגת יום הולדת מטורפת

רכלו על העסק החדש של אייריס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully