וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: ריהאנה מכה באלימות מעריץ

שירות וואלה! סלבס

19.6.2013 / 9:44

בהופעות קודמות, היא העניקה לאפ-דאנס סוער למעריץ אקראי. הפעם, התרחיש קצת פחות נעים. מלבד העובדה שאיחרה להופעתה, היא גם היכתה אוהד עם מיקרופון. וואלה! סלבס טראש

בפעם שעברה ריהאנה העניקה לאפ-דאנס מלוכלך לאחד המעריצים בקהל והלהיבה את כל הנוכחים בהתחככות סוערת. עכשיו, היא עושה את ההיפך הגמור ומאחרת להופעתה בשעתיים שלמות. הסיבה: הנגאובר אכזרי, שמקורו במסיבה פרועה בה בילתה ערב קודם לכן. המעריצים, זועמים. אלא שהכאוס בגזרת רירי הסוררת, לא מסתיים כאן.

בזמן המופע המדובר בברמינגהאם, הזמרת המבולבלת ירדה מהבמה ושרה לקהל מקרוב, אלא שאז - אחד הנוכחים תפס אותה ולא הניח מאחיזתו. לאחר שניסתה להשתחרר, בלי כל הצלחה, רירי הפתיעה בשימוש אלים במיקרופון, כשהטיחה אותו בפרצופו של המעריץ האומלל. התקרית המביכה, תועדה על ידי אוהד אחר.

ריהאנה. ספלאש
הילדה הגיעה! הידד. ריהאנה מאחרת/ספלאש

על פי דיווחים מעבר לים, האוהדים האנגלים מאוכזבים עד מאוד מריהאנה - שהעדיפה לבלות עד השעות הקטנות של הלילה עם ידיד מסתורי ולאחר למופע, שהיה אמור להתחיל בשמונה בערב, אך נפתח בעשר וחצי. כלי התקשורת, מיהרו לבקר: "ריהאנה הופיעה קצת משועממת. היא לא הייתה נמרצת ונראתה קצת מתה", הכתב החריף והוסיף: "מגיעה לריהאנה הפסקה וכך גם לנו". האם זה סופה של כל רירי?


וואלה! סלבס משליכה את הדיימונדז שלה וממשיכה הלאה, אל עבר ברברה.


צפו בהופעה המלאה של ריהאנה!

תמונות ראשונות: רוברט דה נירו נחת בישראל

פאולינה מ”האח הגדול” מאבדת את זה מול המצלמות

ריהאנה. ספלאש
מפצה בזה? ביוש/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully