וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מתמודדת "הרווק" מתלוננת על יחסי המין עם בעלה לשעבר

וואלה! סלבס

18.6.2013 / 0:08

בעונה החדשה של הריאליטי, לירז בן דהן זכתה לאהדה מאמא של דודו אהרון ואפילו נישקה את הרווק לפני כולן - אבל מתברר שזו לא החשיפה הראשונה שלה על המסך. וואלה! סלבס צרות

צילום מסך

כל מי שמתכננת לכבוש את לבו של אליל הזמר הים תיכוני, דודו אהרון, כנראה צפתה בסוף השבוע איך מתחרה נועזת אחת מנשקת את "הרווק" בריאליטי החדש. לירז בן דהן היא הראשונה שהעיזה להחליף מיצים עם אהרון כבר בפרק השני, ואפילו קיבלה את ורד הרושם הראשוני מאמו של הזמיר. אבל מה שאהרון עדיין לא יודע, הוא איך הסתיימו הנישואין הראשונים של הצעירה - שפתחה את כל מה שעבר עליה מול המצלמות באותו הערוץ בדיוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאמי. לירז בן דהן ודודו אהרון מתנשקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשנה, שודרה התכנית "להציל את הנישואים" בערוץ 10, כשאחד הפרקים הציג את מערכת היחסים של בן דהן עם מי שהיה בעלה ונפרד ממנה סופית כשלושה חודשים לפני צילומי "הרווק" - בן. לירז, שנישאה לו כשהיתה בת 19, הביאה איתו שני ילדים לעולם, עובדה שלא חשפה בפני דודו אהרון עד לשלב מתקדם יותר של העונה. אבל זה לא הכל - בספיישל שעוקב אחרי הזוג הנשוי, השניים מנסים לשקם את מערכת היחסים עם פיסכולוג צמוד, שבו בין השאר עולה התפקוד המיני של הבעל, שלא קיים עם אשתו מגע מיני במשך חודשים ארוכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בפעם הראשונה זה לא הצליח. לירז בן דהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין השאר, מתלוננת בן דהן בת ה-24 שבעלה לא מקיים איתה יחסי מין, תוך כדי שהוא בכלל רמז לכך שאשתו יכולה לצאת למסיבות ולבלות בהן עם גברים אחרים. היום, היא מודה שהתחתנה כי היתה מאוהבת, אבל למעשה בתקופה שנישאו נכנסה להריון ממנו, כך שבזמן שידור התכנית החושפנית עם בעלה לשעבר - לא נראה שהיה בין השניים חיבור שהתבסס על חיבה הדדית אלא דווקא על צמד הילדים המשותפים. אז מה לאמא של דודו, בתכנית שמשודרת בימי רביעי ושבת ב-21:45, יהיה לומר על זה?! יאללה, יאללה.


וואלה! סלבס נמצאת גם היא בתקופת יובש. של 22 שנים לייתר דיוק.


הקליפ הרטוב של מתמודדת "הרווק"

לוהט: רונאלדו חושף את השרירים בבטן

מה אתם אומרים על הגרושה+2 של הרווק? רכלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully