וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך פריס ג'קסון ניסתה להתאבד: "לקחה 20 כדורים"

שירות וואלה! סלבס

12.6.2013 / 11:46

הקלטת שיחה עם קו החירום - חושפת פרטים על הדרך שבה בתו של מייקל ג'קסון ניסתה לשים קץ לחייה. "היא חתכה את עצמה עם סכין מטבח", נאמר בהקלטה. וואלה! סלבס מסמך מזעזע

שבוע אחרי ניסיון ההתאבדות של פריס ג'קסון, בתו של מלך הפופ המנוח מייקל ג'קסון, נחשפת הקלטת שיחה למוקד החירום - ובה תיאור הנערה הפצועה והאופן שבו ניסתה לשים קץ לחייה. על פי תיעוד השיחה, ששוחררה לתקשורת על ידי משטרת לוס אנג'לס, ג'קסון הבת תוארה כנקבה שסובלת מ"מנת יתר של 20 כדורי מורטין (משככי כאבים) וחתכה את הזרוע עם סכין מטבח".

פריס בת ה-15, שהיא אחות לשני בניו של ג'קסון - פרינס ובלנקט ומתגוררת עם סבתה קת'רין ג'קסון, נמצאה בביתה כשהיא "בהכרה ונושמת באופן תקין". על פי הקלטת השיחה בין משרד השריף למכבי האש, מיד אחר כך, בסביבות השעה 2:00 לפנות בוקר, צוות רפואי נשלח לבית שבשכונת יוקרה בעיר ופינה אותה לבית החולים המקומי.

פריס ג'קסון. GettyImages
מצבה יציב. פריס ג'קסון/GettyImages

בתו היחידה של מלך הפופ, שמת באופן מפתיע לפני כארבע שנים, סובלת על פי דיווחים מ"דכאון עמוק". שבוע אחרי המעשה המזעזע, מצבה הפיזי מוגדר כ"תקין", אך היא מקבלת סיוע וטיפול נפשי.

ניסיון ההתאבדות של ג'קסון הגיע לאחר מספר ציוצים חשודים בחשבון הטוויטר שלה, שכללו את השורה "Yesterday, all my troubles seemed so far away now it looks as though they're here to stay", מתוך השיר "Yesterday" של הביטלס, וכן ציוץ שהעלה את השאלה "מדוע דמעות הן מלוחות".


וואלה! סלבס מאחלת לכל הג'קסונים שיצרפו אותה למשפחה. כך הם יחוו רק רגעי אושר.


באסוש: דפנה לוסטיג נפרדה מהחבר

מה עשו אפרת גוש ויהורם גאון בפולין?

אחלו לפריס ג'קסון החלמה מהירה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully