וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודד "האח הגדול" בעבר: "השתמשו וזרקו אותנו"

וואלה! סלבס

11.6.2013 / 15:08

לי עוז כהן, שהשתתף בעונה השלישית של הריאליטי, פרסם ססטוס כועס - שחשף את מה שהוא חש כלפי הפקת "האח הגדול". "כולנו בובות על חוט שנוצלו", האשים. וואלה! סלבס מתפרצת

קצת יותר משנה עברה מאז שהתפוצצה פרשת סער שיינפיין והכדורים ב"האח הגדול", וכעת, בעיצומה של העונה החמישית - החליט עוד דייר לשעבר להביע את דעתו על הריאליטי וההפקה בפומבי. לי עוז כהן, מי שהשתתף באותה עונה שבה כיכבו ליהיא גרינר ודנה רון, פרסם היום (ג') סטטוס זועם על התכנית שלטענתו ניצלה את המשתתפים כמו "בובות על חוט".

הסיבה לדברים החריפים שכתב, הם פרסומים ברשת לפיהם מתמודדים מהעונה הנוכחית שוחחו לאחרונה על שימוש בסמים מול המצלמות - מה שבעונה השלישית גרם להדחתו המיידית של אלעד צפני, באותה עונה בה השתתף גם כהן. "אני מזכיר לכם שאלעד הודח יום אחרי שהוא דיבר איתי ועם ג'קי (מנחם) בשובבות ובהמון הומור, כאן הם מקבלים במה לשיחה רצינית על העדפות שלהם, באיזה צבע וסוג", כתב.

ליעוז כהן, ליהיא גרינר. אלירן אביטל
משומשים? לי עוז כהן עם ליהיא גרינר/אלירן אביטל

"בעונה הקודמת (עונת הקותי והיאנה) לא צפיתי, כי זה לא עניין אותי, אבל לפי מה שכתוב גם אז היו עניינים כאלו. העונה אני צופה ואני מלא בעצבים ומבין שיש המון שקר וחארטות ומפרק לפרק מתבשלות אצלי מחשבות על איך שכולנו בובות על חוט שנוצלו", מסביר כהן בהתרגשות. "לדוגמה נכנסתי בחובות גדולים אחרי כישלון העסק שלי (מכבסה) וקופרמן הפקות התנו את כניסתי לבית בסגירת החובות, מה שגרם לי ללכת למשפחה המורחבת (כי ההפקה אמרה לי מה הבעיה כשתצא מהתוכנית תסגור את החובות בזריז). לצערי עד היום לא החזרתי להם אפילו חצי מהחובות !!!".

עוד הוסיף, כי "מה שחורה לי, שההפקה משתמשת בנו עד היום כמו למשל בפרשת הכדורים הפסיכיאטרים, ביקשו מאתנו להתראיין ולהכחיש - ובסוף הלכו וסגרו עסקת טיעון ענקית עם מספר מתמודדים ואני שואל למה?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתמודד לשעבר מסביר שאחרי שהודח מהתכנית, המשיך לעסוק בסטנד-אפ כפי שעשה עוד לפני הכניסה לבית, אך כמה מחבריו לבית שקעו בדיכאון. "פשוט השתמשו וזרקו לא תמכו, לא התקשרו, להיפך ההוצאות אחרי התוכנית רק גדלו למשל בחודשים הראשונים אי אפשר לנסוע באוטובוסים - ככה שכל נסיעה כרוכה במונית, קשה לחזור לשוק העבודה, אני באופן אישי יודע על מועמדים מהעונה שלי שנכנסו לדיכאון עמוק".

כהן, שכיום חולק דירה עם אלעד צפני, מסביר שהשניים לא מתחרטים על ההשתתפות בריאליטי, אך מצטערים על מה שקורה כיום על המסך. "לראות את ההתנהלות זה מבאס. בגדול, חברים צפו להפתעות נוספות, ככל שאני צופה בפרקים אני מגלה דברים על עצמי ועל מה שאני וחבריי עברנו. אני בטוח שבקופרמן הפקות יושבים וקוראים את זה ואומרים ממנו לא ציפינו, הוא לא ידרוך פה יותר בחיים. אז מראש אני אומר אפשר לחשוב שמאז התוכנית דרכתי, בינתיים כל מי שדרך זה אנשים שתפסו אותם בביצים".

מהפקת "האח הגדול" נמסר: "צר לנו על התחושות של ליעוז. אנחנו מאוד אוהבים אותו, שמחים על הצלחתו כסטנדאפיסט והוא מוזמן לבקרנו בכל עת".


וואלה! סלבס לא מתלוננת בדיעבד, היא מתלוננת כל הזמן.


בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו מתאחדים

ניקול ראידמן מציגה: חגיגת יום הולדת מטורפת

רכלו על הסטטוס הכועס של לי עוז בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully