וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה חוגגת לקניה ווסט יום הולדת

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

10.6.2013 / 12:17

הראפר הקשוח ציין 36 שנים לחייו באיוונט מצומצם, פלוס החברים ג'יי זי וביונסה, מינוס מי שבקרוב תלד לו ילד - קים קרדשיאן. את מי היא שלחה בשמה? וואלה! סלבס לונג דיסטנס

קניה ווסט חגג בסוף השבוע 36 אביבים לחייו, כשהוא קשוח מתמיד. מי לא באה? החברה האוהבת ומי שתהפוך ממש בקרוב לאם בתו הבכורה של הראפר, קים קרדשיאן. לא בטוח שמדובר במריבת אוהבים, אלא נראה שמלכת הריאליטי טראש האמריקנית, שנמצאת בחודש השמיני להריון, פשוט לא יכלה לתפוס טיסה מלוס אנג'לס ולבלות עם הבויפרנד את היום המיוחד - בגלל מי שמסתובבת לה בבטן.

ביונסה. ספלאש
בסדר, את לא בהריון. ביונסה/ספלאש

זה בסדר, במקומה של קימי נשלח להשגיח על ווסט נציג משפחה אחר לבית הקרדשיאנז - בן זוגה הפרוע של האחות קורטני - סקוט דיסיק. שם, התרועע עם החבר הטוב של הראפר, ג'יי זי, שהביא גם את אשתו ביונסה. הריון? נראה שהבוטילישס עושה הכל כדי להפריך את השמועה העיקשת, כולל להסתובב בחולצת חושפנית שממחישה שהבטן של קרדשיאן גדולה מספיק עבור שתיהן.

קנייה ווסט. splash
איפה האישה?! קניה ווסט ילד יום הולדת/splash

כדי להדגיש שהכל בסדר בין קימי לקניה, מיס קרדשיאן אפילו העלתה לרשת תמונת קולאז' של השניים כשהם מצולמים בכל מיני פוזות דביקות - כולל נשיקות, חיבוקים והבעות בעלות מצד הראפר ההולל, מהתקופה שלפני ההריון - פלוס הכיתוב המרגש "מזל טוב לאהבת חיי, הנשמה שלי. אני אוהבת אותך יותר ממה שמילים יכולות להביע". מישהי כאן מסמנת טריטוריה? הכי.


וואלה! סלבס לא חוגג יום הולדת פעם בשנה, אלא פעם בעשור. כך היא חשה צעירה לנצח.


מפתה: ריהאנה עושה לאפ דאנס למעריץ

חושפנית: אור גרוסמן בחולצה שקופה

ג'יי זי. splash
ה-BFF. ג'יי זי/splash
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכולם יחד... "הוווו". התמונה שצייצה קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully