וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לניקול ראדימן לעלות לאוטובוס?

וואלה! סלבס

30.5.2013 / 14:18

המעושרת לא ויתרה על מכוניות הפאר או שירותי ההסעה לטובת התחבורה הציבורית, אלא ליוותה את הסבא הפרטי שלה במסגרת קמפיין נגד אלימות המופנית לקשישים. וואלה! סלבס מקל

חשבתם שניקול ראידמן מתעניינת רק בחיים הטובים שלה, כולל גיחות מעבר לים במטוס, טיולים על עקבים בשווי אלפי דולרים או נסיעות עסקים ברכבה המפואר? לא ממש. המעושרת המדוברת, יודעת איך נראה אוטובוס מבפנים. טוב, לפחות לטובת צילומי פרויקט חברתי שיזמה עמותת "כוח לגמלאים של תל אביב", אליו הצטלמה יחד עם סבה הפרטי, כשהם נוסעים בתחבורה הציבורית.

ראידמן, רתמה את הסבא בן ה-80 שלה (עד 120!) לטובת הקמפיין נגד אלימות המופנית לקשישים ברחובות ונגד הבדידות בגיל השלישי, זמן קצר לפני פתיחת אירועי "שבוע הגמלאי" שיזמה סיעת הגמלאים בתל אביב, שיתקיים בין ה-8 ל-15 ביוני. ניקול בחרה להצטלם בתוך אוטובוס בגלל מקרה אלים שסבה חווה בעצמו לפני שנים בודדות, כשהיה בדרכו לסניף הביטוח הלאומי. מזעזע, מאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות לא צפוף להם. ניקול ראדימן עם סבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעושרת, בלי שמלות ערב או קישוטים, עמדה מחובקת עם האיש שבזכותו הגיעה לעולם, תוך כדי שהיא מסבירה כי היא שמחה להוביל את הפרויקט - מתוך שליחות ומתוך הזדהות ואמפתיה שהיא רוכשת לציבור הגמלאים והקשישים בארץ, שכולל כמעט מיליון ישראלים.

בנוסף, לקחו חלק בצילומים שיפורסמו במגזין "7 ימים" מחר (ו') לקראת האירועים, גם השחיין האולימפי גיא ברנע יחד עם סבתא שלו, עומר אדם, אברהם טל, לי בירן, יוליה פלוטקין ואחרים. "אל תשליכנו לעת זקנה"? בהחלט.


וואלה! סלבס מאוד אוהבת את סבא שלה, מתי המטאטא.


תמונות ראשונות: דפנה לוסטיג צמודה לחבר החדש

שולפות ציפורניים: ניקול ראידמן נגד דנה רון

רכלו על ניקול וסבא בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיחה על גביע אשל. גיא ברנע עם סבתא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully