וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של אסף הרץ

וואלה! סלבס

23.5.2013 / 0:13

הפנים היפות של זוכה "רוקדים עם כוכבים" חסרו לכם מאז שהפסיק לפזז בפריים טיים? שימו לב - בקיץ הקרוב, תוכלו לראות מזיע על המסך, יחד עם הילדים. וואלה! סלבס מקדם הגנה

לאט אבל בטוח, אסף הרץ בונה את מעמדו ככוכב ילדים מן המניין. הוא אמנם נחשף לצעירים כבר כשעלתה הסדרה "אליפים", אבל אז זכה ב"רוקדים עם כוכבים", השתתף במופע חנוכה ומצא את עצמו בזוגיות עם עמית פרקש - מה שהפך אותו לאליל בנות בפוטנציה. בעוד קצת יותר מחודש, הצעירים יזכו לראות עוד הרבה ממנו, כיוון שהוא נבחר להיות חלק מצוות מנחי תכנית הקיץ החדשה של ערוץ הילדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדודס! אסף הרץ עם עומר דרור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדי יום, הרץ ישאיר את פרקש לישון בביתם המשותף, כשיגיע להנחות תכנית קיץ משעשעת, בשם "הבנים והבנות", לצד מנחי הערוץ הוותיקים יותר, דנה פרידר, טל מוסרי ועודד פז. במסגרת התכנית, יגיעו קבוצת בנים וקבוצת בנות לווילה, שבה יתחרו במשימות שונות, כשאל המתמודדים יצטרפו כוכבי ילדים שונים.

הרץ לא יהיה המנחה החדש היחיד, כי אליו יצטרפו עומר דרור ושירן סנדל, שהילדים כנראה מכירים מדרמות נעורים כמו "גאליס". הזוכה המרקד ודרור, קיבלו תפקיד מיוחד שבמסגרתו ידגימו את המשימות וישפטו את המתמודדים בשטח, כך שהקשיחות הכרחית, במיוחד בגלל שבתכנית מעורבות גם הדחות אה-ל-הישרדות.


וואלה! סלבס לא ראתה תכנית קיץ, מאז שבקייטנת הקיץ של כיתה ה' הצמידו לה את כינוי החיבה - "כדור פורח".


לוהט: אסף הרץ באימון כושר

הסוד של ”הרווק”: לדודו אהרון יש חברה?

רכלו על המנחה החדש של ערוץ הילדים בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אסף הרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully