וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון שחר VS אסי עזר: "מנחה את הפח הגדול"

וואלה! סלבס

22.5.2013 / 10:53

שערוריות הריאליטי של המתחרה מערוץ 2, גרמו למנחה "המירוץ למיליון" לצאת אישית נגד רוני מיילי והמנחה הגאה של "האח הגדול". "זו טלוויזיה מקולקלת", כתב. וואלה! סלבס דרמה

האם הבוקר (ד') נפתח קרב נגד שני אנשי ריאליטי בכירים? רון שחר, מנחה "המירוץ למיליון" ברשת, כתב היום סטטוס חריף בעמוד הפייסבוק שלו כנגד "האח הגדול", תכנית המציאות המתחרה של קשת - ופנה אישית נגד המתמודד שסולק השבוע בגלל אמירות גזעניות ואלימות מול המצלמות, רוני מיילי והמנחה, אסי עזר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טלוויזיה מקולקלת שתקלקל גם אותך",. רון שחר ואסי עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"באתרי האינטרנט מפורסמות תמונות של מר רוני מיילי מצטלם כגיבור ישראל, כוכב, מגה-סלב, על חוף ימה של תל אביב, עם ילדים הורים ובגירים אחרים. מאד קומם אותי!!", כתב שחר, שלא יכל להתעלם מהסיקור התקשורתי הרחב לו זכתה הפרשה שבגללה עזב מיילי את התכנית. "האם ה'גיבור הלאומי' של הפח ממנו יצא, ראוי לכבוד והערצה? מה יגיד על זה אדון אסי עזר שמתראיין וצועק בכל אוזן כי לא איים בהתפטרות? (כאילו היה מדובר בראש הממשלה או שר בכיר)".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס הזועם של רון שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחר, שבעצמו מעורב כמנחה של תכנית מציאות, ידע לסייג את דבריו. "נכון, גם אני מנחה תכנית מציאות. נכון, גם אותי ואת משתתפי התכנית שלי ניתן ורצוי לבקר. אבל כשמנחה הפח הענק צווח בכל מקום שהוא חולם להיות הסלב עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם ובפייסבוק, כשהוא מצייץ כל כמה דקות כדי לשמר מעמדו הרם כמגה-מגה-סלב, או אז, אל לנו להתפלא כי גם רוני מיילי הפך לגיבור העם", כתב נגד עזר, שהודיע השבוע כי לא איים בעזיבת התכנית אלא אם מיילי יודח.

"אני מקווה בשבילכם שאתם מספיק חזקים לעמוד בפני ילדיכם ולומר לו: 'עד כאן! זו טלוויזיה מקולקלת שתקלקל גם אותך. שתביא אותך לעיוות המילה ?גיבור תרבות?, ו?מפורסם?'. ולאדון עזר היקר, אין לי נגדך באישי. אנחנו לא חברים אבל אני לא שונא אותך. כן אומר שחבריי הגאים, לא תמיד וכמעט אף פעם לא גאים במהלכך", כתב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גם אותי ואת משתתפי התכנית שלי ניתן ורצוי לבקר". רון שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאוחר יותר, הבהיר שחר כי "למען הסר ספק! אני חושב שאסי עזר מנחה טוב שעושה יופי של עבודה באח הגדול. הפוסט שלי הוא ממש לא על יכולותיו המקצועיות". אסי עזר, אגב, עשה "לייק" לסטטוס.


לעומת שחר, סטטוס שפרסם עזר הבוקר נכתב בצורה מפוייסת יותר. "48 השעות האחרונות היו מאד מתישות, בעיקר רגשית, אבל אני חושב שבסופו של יום עשינו את הדבר הנכון", כתב עזר. "ומילה על רוני מיילי - האיש התנצל על מה שעשה והוצא מבית האח הגדול. אני חושב שעכשיו צריך להניח לו. גם עליו, עוברת עכשיו תקופה לא פשוטה, גם הוא חווה משבר. בעיני חשוב לסלוח למי שהביע חרטה". לא בעיני רון שחר!


וואלה! סלבס אוהבת קרבות ריאליטי. זה מרגיש לה מאוד מציאותי להתפלש עם עדינה הפרה ברפש.


כוכבת ”מעושרות” מסתבכת בפרשה של כסף, גניבה והכפשות

אומיגוד! עפר שכטר בתחתון ספידו קטנטן

אסי או רון - מי צודק? רכלו על זה כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully