וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל גולדמן ומוני מושונוב עושים את פסטיבל קאן

וואלה! סלבס

22.5.2013 / 9:45

מושונוב ואורי פפר, פלוס האישה התומכת יעל גולדמן, הגיעו להקרנה נוצצת בפסטיבל - כחלק מצוות שחקני הסרט הישראלי "מעל הגבעה" שהוקרן בקאן. וואלה! סלבס אדום בעיניים

פסטיבל הקולנוע בקאן, מרכז מדי שנה כמה מהאנשים היפים והמוכשרים ביותר שמופיעים על המסך, לכמה אירועים זוהרים והמון פרמיירות מנקרות עיניים. השנה, אחת מהן כללה אנשים מוכרים מאוד מישראל הרחוקה - כמו מוני מושונוב ואורי פפר. השניים, הגיעו יחד עם צוות הסרט "מעל הגבעה" שבו הם משתתפים, שהוקרן במסגרת אחת המסגרות היוקרתיות של האירוע הקולנועי המדובר בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוהטים. אורי פפר, מוני מושונוב, מיכאלה עשת והבמאי רפאל נדג'ארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פפר את מושונוב, הגיעו יחד עם שאר חברי צוות סרטו של הבמאי רפאל נדג'ארי, להקרנה חגיגית במסגרת הפסטיבל. אם לרגע חששתם, אל פפר התלוותה כמובן אשתו ההריונית יעל גולדמן, שלא רצתה להיפרד מהבעל - וכנראה גם לא לפספס את חוויה המרגשת מול עשרות הצלמים וקהל ההמונים המקומי שהתאסף באזור, רק כדי לראות את הכוכבים מיזראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באמצע: יעל גולדמן זוהרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנים הישראלים, אגב, כנראה היו כל כך מרשימים בבכורת "מעל הגבעה" - שאחד הצופים באולם בקאן התעלף באמצע ההקרנה, כך שהיה צריך להזעיק רופא בדרמטיות במהלכה. לצופה הנדהם שלום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוג הזוהר. גולדמן ופפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד לפני הנסיעה, קפצו שני השחקנים המוכשרים לחנות "פקטורי 54", כדי להצטייד בחליפות של מעצבי-על המתאימות לשטיח האדום. בתום מדידות משעשעות, פפר בחר בעיצוב מרגש של פול סמית', כשמושונוב, הלך על חליפה אלגנטית של זנייה.

גולדמן, שעברה לפני האיוונט טיפול יופי לוהט במרכז הספא של רונית רפאל במלון "מרטינז" המקומי, לבשה שמלה של אלון ליבנה בשילוב תכשיטים של ה.שטרן, בשווי של מעל ל-340 אלף שקלים. מה שטוב לביונסה, בטוח טוב גם בשבילה.


וואלה! סלבס לא מוזמנת לאירועים רשמיים, רק בגלל שאין לה מספיק כסף כדי לקנות שמלת ערב. ככה זה כשתקציב המזון החודשי שלך עומד על משכורת ממוצעת במשק.

מה עוד קרה בקאן אתמול? גלו ממש כאן

כוכבת ”מעושרות” מסתבכת בפרשה של כסף, גניבה והכפשות

רכלו על הישראלים בפסטיבל בפייסבוק

אורי פפר, מוני מושונוב. אביב חופי
"יפה לי שחור?". פפר בוחר חליפה/אביב חופי
אורי פפר, מוני מושונוב. אביב חופי
מסודרים. מושונוב ופפר מתכוננים/אביב חופי
אורי פפר, מוני מושונוב. אביב חופי
"נכון שאני לוהט, אורי?". מושונוב ופפר/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully