וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'סטין ביבר וסלינה גומז מתנשקים מול המצלמות

שירות וואלה! סלבס

20.5.2013 / 11:33

צמד כוכבי הנוער שלא החליטו אם הם בני זוג או דווקא רווקים הוללים, נפגשו מאחורי הקלעים של טקס פרסים והתפנקו בנשיקה. מנומסת או לוהטת? קבעו בעצמכם. וואלה! סלבס לשון

הנה שניים שלא החליטו אם הם זוג או פרט: ג'סטין ביבר וסלינה גומז נפגשו אתמול (ב') שוב במהלך טקס פרסי הבילבורד האמריקני, שמוענקים ליוצרים ומוזיקאים. לא משנה למה ועם מי הגיעו לאירוע, כל אחד והפמליה שלו - אלא דווקא הפגישה המיוחדת שלהם מאחורי הקלעים שנפתחה בנשיקה מלהיבה. איחוד מרגש? לא בטוח.

ביבר את גומז, תועדו במצלמות המיוחדות שהוצבו מאחורי הקלעים של הטקס, בזמן שהוא עומד ומשוחח עם החבר'ה והיא עוברת באזור יחד עם החברה הבלונדינית, טיילור סוויפט. כשראתה את הגברבר שפעם עשה לה נעים, גומז לא נראתה מופתעת מדי אלא רק אחזה בו בחיבה והצמידה את שפתיים. מה שמעניין יותר הוא הפרצוף של סוויפט, שהגיבה בחמיצות ולשון בחוץ למראה האקס/ נוכחי של ה-BFF.

(נשיקה לוהטת? צפו בכל הקטע כדי להחליט)

אחרי שיחה של דקה וחצי, שנגמרה בגלל החברות שמשכו אותה ממנו, ביבר נראה זועם אפילו יותר משהיה לפני שפגש את מיס גומז. לראייה: אחד המלווים שלו הבין שהמצלמה תפסה את הרגע בווידאו, וכיסה אותה בידו. מאוחר מדי, גבר, כולם ראו אתכם מחליפים ניקור ידידותי.


וואלה! סלבס מנשקת בקרירות רק את האקס שלה, שימי מנקה החלונות. זה תמיד מרגיש לה כמו לנשק מגב.


מתאוששת: מאיה בוסקילה מבלה עם חברות

סופר מודל: אמירה בוזגלו עושה פוזות

רכלו על הנשיקה בין ביבר לגומז בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully