וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה חומרנית: למי שילמה מדונה כמעט מיליון דולר?

שירות וואלה! סלבס

16.5.2013 / 10:31

אף אחד לא צפה שת"פ שכזה, מלבד בתה של מדונה - שדרשה מאמה להעסיק את ריטה אורה כפרזנטורית של מותג האופנה המשפחתי. מלכת הפופ הסכימה, ופינקה בשכר. וואלה! סלבס עו"ש

בקרוב מאד ריטה אורה תאלץ להתרגל לתחושה המשונה של חזיות הקונוס אשר יעטפו את גופה, כיוון שהזמרת הצעירה נבחרה להוביל את הקמפיין של מותג הבגדים של מדונה, "Material Girl". כן, זה משתלם יותר משנדמה - בעבור העבודה שאורה תספק בשביל כוכבת הפופ הגדולה בעולם, היא צפויה לקבל 500 אלף ליש"ט. שזה, ובכן, המון (המון!) כסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שת"פ מחוץ לשטיח האדום. מדונה וריטה אורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התמיכה של מדונה יכולה לעזור לזמרת הצעירה בכיבוש הסופי של ארצות הברית, כיוון שעדיין לא פרצה בגדול ביבשת הנחשקת בעולם. מקור סיפר כי "לורדס (הבת של מדונה), היא מעריצה של ריטה, והיא שכנעה את אמה להעיף מבט", עוד הוסיף, "הן נפגשו בנשף בניו יורק בשבוע שעבר, ומדונה התלהבה מהגישה של אורה לדבר". כפי שניתן להבין, הזמרת המתחילה יחסית, קפצה על ההזדמנות - ולו רק בגלל העובדה שגם היא מעריצה את מלכת הפופ.

לפני אורה, גם קלי אוסבורן, גו'רג'יה ג'אגר וטיילור מומסן היו פרזנטוריות של מותג הבגדים, ולכן היא נמצאת בחברה טובה. מעבר לזה, מי לא היתה רוצה להפוך לבת טיפוחיה של המלכה האם, מדונה?


בעבר, וואלה! סלבס קיבלה הצעה מ "פלאפל רוחמה", ודחתה אותה על הסף.


צו פיוס: מדונה ואנג'לינה ג'ולי משלימות

מהירה ועצבנית: הרכב החדש של יונית לוי

טענה: ”כוכב הריאליטי תקף אותי על רקע מיני”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully