וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגעים הרטובים ביותר של המפורסמים

וואלה! סלבס

18.5.2013 / 0:00

הקיץ המתקרב מביא איתו מדי שנה קרבות מים עסיסיים, הפעם - כדי לטהר את האווירה, וואלה! סלבס ליקטה כמה רגעים רטובים, במיוחד. מהמיתה של דיקפריו ועד רן דנקר בעירום מלא

למרות המחסור בנוזל החשוב מכל, מי שמתהלך ברחובות הערים בסביבות חג השבועות, עלול למצוא את עצמו נשטף במים. הזרם החד יכול להגיע מאקדח אקראי, באמצעות שקית מתפוצצת ואף לעיתים, במקרים קשים יותר, גם ביצים לא מבושלות (פיו) עלולות להישבר על ראשי העוברים והשבים. כל הכאוס הזה, הביא לכך שוואלה! סלבס תלקט כמה מסצנות המים הרטובות ביותר שנראו על מסך הטלוויזיה, ותטהר את האווירה הקרבית.

אז, כיצד תעדיפו להעביר את הקיץ המתקרב? בריצה קלה על החוף לצד פמלה אנדרסון, בריקוד נועז על הבר עם כמה נשים חופשיות או דווקא עם בר רפאלי בצילומים ל"ספורטס אילוסטרייטד"?

פמלה אנדרסון הופכת את "משמר המפרץ" ללהיט לוהט

כשהצטרפה לקאסט העסיסי של "משמר המפרץ", עם יכולות משחק מוגבלות למדי, לא נותר אלא לנסות לקבוע פגישה עם ד"ר פלסטיק ולהבין כיצד בגד הים האדום נמתח עליה כפי שהוא נמתח . לכל זה, התווספה ריצה בהילוך איטי, בתוך מים מלוחים, שגרמה לנפילת לסתות קולקטיבית.

"חופשיות על הבר" החריב את התום שבמשחקי המים

תחילה הן קופצות על הבר, כשקהל טסטוסטרון בוהה בעיני עגל ואז הן משתחררות. ביניהן גם פייפר פראבו, שהבטיחה לנו ניינטיז נאים יותר, אך משום מה התחבאה בצל ונשכחה. לפני הדעיכה, היא הפכה את קרבות החג לסליזיים במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בריטני ספירס משחררת את "לפעמים"

רגע אחרי שעזבה את כתלי התיכון, והחלה להתלטף עם בחורים מהקולג', שיחררה ספירס את הקליפ הזה, בו "אני לא ילדה, עדין לא אישה" הפך למוחשי כל כך. כן, היא גם רצה על החוף, וקופצת על אותו נער שעשועים.

בר רפאלי עושה את "ספורטס אילוסטרייטד"

"ספורסט אילוסטרייטד" הוא המדונה של בגדי הים, ובר רפאלי עשתה אותו. משמע, בר רפאלי עשתה את מדונה. כמעט. כל זה, על חוף ים, עם חתיכות בד זעירות שמסתירות משהו. פקחו עין.

המזרקה המפורסמת של "חברים"

זה היה שיר הפתיחה של שנות ה-90', אז הכל התרכז בעלילות מוניקה, צ'נדלר, רוס וכו'. אף גזירות כלכליות לא הטרידו אדם - מישראל הקטנה ועד סנטרל פארק. לכן, לקפוץ למזרקה נראה כמו דבר הגיוני לעשות.

ליאונרדו דיקפריו טובע, אף בר לא קופצת אחריו

לחישותיה של קייט, בסופו של הסרט טיטאניק ("ג'ק, ג'ק, ג'ק"), נצרבו בראשנו וכך גם רעידותיו של דיקפריו במים הקפואים, רגע אחרי שהספינה טבעה בלב ים. עד עכשיו, אפשר להרגיש את הקור מהסרט הכי אוברייטד בעולם.

רן דנקר וזוהר שטראוס בעיניים פקוחות

הרבה יותר מדהים מהציצית והפאות שמקשטות את רן דנקר, זה זוהר שטראוס - שהסכים לקפוץ איתו לנהר בעירום וללטף בתמימות את רגליו שמתחת למים, על אף שהסביבה החרדית אומרת "נו, נו, נו". כן, זה נשמע כמו איימי ווינהאוס בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully