וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקשן: בר בן וקיל תככב בסרט ישראלי

וואלה! סלבס

9.5.2013 / 16:02

שנה אחרי הזכייה ב"מירוץ למיליון", חצי מצמד הבלונדיניות שלקחו מיליון שקלים בריאליטי - לוהקה לתפקיד מרכזי בסרט "ברש", שבו תגלם חיילת צעירה. וואלה! סלבס נערת מים

בר בן וקיל, חצי מהצמד הבלונדיניות שזכו בעונה הקודמת של "המירוץ למיליון", בחרה לקחת את הזמן מאז שריפדה את חשבון הבנק שלה בחצי מיליון שקלים, יחד עם חברתה אינה ברודר. כנון, היא הספיקה לצאת עם הזמר נתן גושן, ניהלה מיזם אמנותי ובכל זאת - אי אפשר לומר שראיתם אותה הרבה מול המצלמות. ובכן, הכל ישתנה בקרוב, כיוון שבר היפה צפויה לככב על מסך הקולנוע המקומי, בתפקיד לא קטן בכלל.

בר בן וקיל, המירוץ למיליון. אביב חופי
איפור, שיער ויצאים לדרך. בר בן וקיל/אביב חופי

בן וקיל, לוהקה לסרט "ברש", שכתבה ותביים מיכל ויניק בהפקת "למה הפקות" - אלה שאחראים על סרטים ישראלים מדוברים מהשנים האחרונות, כמו "הסיפור של יוסי" (כולל אוהד קנולר ועוז זהבי) ו"היא חוזרת הביתה" (בו כיכב אלון אבוטבטול). הבלונדית, תשחק בסרט ההתבגרות, כולל דרמה משפחתית בין שתי אחיות.

הכוכבת הצעירה אך רצינית, כך נודע לוואלה! סלבס, תגלם את דמותה של "ליאורה" - חיילת שמתבגרת לצד אחותה תלמידת התיכון. צפו להרבה דמעות, כמה חיוכים ושמץ של קיטש. כמעט כמו הדרך שעברה על בר יחד עם אינה סביב העולם במסגרת "המירוץ למיליון".


וואלה! סלבס נבחנה אף היא לתפקיד בסרט, בתור הרס"ר המשופם.


המירוץ למיליון: האיחוד של טום קשתי ואדל בספלוב

קותי סבג ותמר איש שלום משתוללים במסיבה

רכלו על התפקיד של בר בפייסבוק, מתאים לה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully