וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר המפורסם שיצא עם טהוניה מ"האח הגדול"

וואלה! סלבס

8.5.2013 / 12:33

טהוניה רובל מ"האח הגדול 5" אמנם ניהלה זוגיות ארוכה עם מעצב שיער מוכר - אבל מה שלא ידעתם, הוא שהדוגמנית היתה בקשר רומנטי גם עם אליל בנות מקומי. וואלה! סלבס חושפנית

טהוניה רובל, זוכת תחרות היופי שנכנסה השבוע לבית "האח הגדול", מתגלה כאחת המתמודדות עם העבר הכי מעניין בתכנית הריאליטי. אחרי שהעולם גילה שהזוגיות עם הגבר המבוגר שעליה דיברה, היתה עם מעצב השיער מישל מרסייה, וואלה! סלבס יכולה לחשוף קשר רומנטי נוסף שטהוניה ניהלה בתקופה האחרונה - עם אליל הבנות המקומי, נאור אורמיה.

אם חשבתם שרק פאולינה אלברשטיין מוכרת בזכות הבויפרנד המפורסם שלה (עפר שכטר, שכבר הספיק להפרד ממנה ולהתחיל בקשר עם לירן כוהנר) - מתברר שלמתמודדת מהמוצא האתיופי יש יותר מאקס אחד מוכר. אורמיה, הוא זמר צעיר שמוכר לכל נערה חובבת מוזיקה ים תיכונית, מעין ביבר גרסת ישראל, שטען לא מזמן בראיון שיצא עם מאות נשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים יחד? טהוניה רובל ונאור אורמיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במערכת הזוגית הזו, טהוניה בת ה-25 היתה דווקא הצלע הבוגרת, כשאורמיה קטן ממנה בארבע שנים. אחרי שככל הנראה הכירו בזכות הסוכן המשותף, רוברטו בן שושן, ויצאו במשך כמה שבועות, היתה זו דווקא הדוגמנית שהחליטה לשחרר את הזמר ולהיפרד ממנו. אולי היא לא יכלה להתמודד עם כל המעריצות הקטנות שלו? כפי שזה נראה, בקרוב גם היא תמצא מעריצים משל עצמה.

נאור, אתה מכיר טהוניה מקרוב?
"היה קשר קצר ביני ובין טהוניה, בחורה יפהפיה ואינטיליגנטית. אבל היא טענה שאני לא בשבילה, שאני ילד... אני לא!".


וואלה! סלבס קיבלה פעם הצעה לצאת עם ג'סטין ביבר, אבל היא החליטה שהוא ילדותית מדי עבורה.


הסרט האירוטי של מתמודדת "האח הגדול"

רוצים להכיר את כל מתמודדי העונה החמישית? קבלו

רכלו על הזוגיות המפורסמת של טהוניה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully