וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח חוזר: אשטון קוצ'ר בדרך לישראל

וואלה! סלבס

6.5.2013 / 21:01

השחקן ההוליוודי יפזר מעט אבק כוכבים בישראל - כשיגיע בשבוע הבא לביקור חמישי שלו בארץ. הפעם, יחפש חברות סטרט-אפ מקומיות שזקוקות להשקעה נוצצת. וואלה! סלבס קוגרית

הכינו את השטיחים האדומים: אשטון קוצ'ר ינחת בשבוע הבא בישראל לביקור פרטי שבו יבזבז הרבה כסף. השחקן ההוליוודי יגיע בשבוע הבא להולי-לנד, כך לפי דיווח הערב (ב') בחדשות 2, אבל לא כדי לחפש כמה מקומיות שאיתן יוכל להשתעשע ואפילו לא לסיור נוסף במקומות הקדושים - אלא על מנת למצוא סטרט-אפ לוהט שבו יוכל להשקיע כמה דולרים בתבונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך הוא נראה בפעם הקודמת. אשטון קוצ'ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו תהיה הפעם החמישית המתועדת של קוצ'ר בישראל, כשהפעם יתלווה אליו גם החבר גיא עוזרי - מי שמוכר כאיש בכיר בתעשיית המוזיקה האמריקנית, מנהלה האישי של מדונה וישראלי לשעבר שמבקר בארץ מדי פעם. הפעם האחרונה של השחקן השובב ביזראל, היתה כשביקר יחד עם אשתו לשעבר, דמי מור. אז הגיע על מנת להרצות כסלב ואושיית רשת לוהטת, בכנס טכנולוגיה מקומי.

לא ברור אם קוצ'ר, חובב ישראל שנחשב לאחד התומכים הגדולים בתורת הקבלה, יביא איתו לארץ גם את החברה הנוכחית, מילה קוניס הלוהטת, שנחשבת לאחת הנשים הסקסית בעולם. אפשר רק לקוות שיימצא את הביזנס עם המוח היהודי, זה שפיתח ככל הנראה יזם הטכנולוגיה (שגם מכונה "הגורו של האינטרנט הישראלי") ד"ר יוסי ורדי - שיחזיר אותו לתל אביב שוב, ושוב, ושוב.


וואלה! סלבס היתה שמחה אם קוצ'ר יביא לה מאמריקה את משחת האנטי-פצעונים שהיא כל כך אוהבת. זה עולה רק חצי מחיר שם.


אשטון קוצ'ר היה מעורב בתקרית אלימה

גם אשטון: סלבס הוליוודיים הכי ישראלים שיש

יש לכם סטרט אפ? רכלו על קוצ'ר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully