וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אוחובסקי צוחק על פרשת עמנואל רוזן

וואלה! סלבס

2.5.2013 / 9:55

איש התקשורת החליט להתבדח על העיסוק בפרשת רוזן, אז אסף את חברו אביעד קיסוס - שצילם איתו מערכון קצרצר וחריף על הנושא. אז איך אייל גולן קשור? צפו. וואלה! סלבס עוקצת

גל אוחובסקי מעולם לא חשש להביע את דעתו בפומבי - אם כשופט על סט של תכנית כשרונות כזו או אחרת, בכתיבת טורי דעה בתקשורת או אפילו כסטטוס בעמוד הפייסבוק שלו. כעת, נראה שהוא מצא דרך חדשה להעביר מסרים - בסרטון קצרצר ומשעשע שמדגים גם את יכולות משחק שלו. אוחובסקי, לא התאפק ובחר להגיב בפומבי לכל שערוריית עמנואל רוזן, שלכאורה הטריד מינית נשים בעולם התקשורת המקומי. אז מה עשה? לקח את חברו הטוב אביעד קיסוס וצילם קטע וידאו משעשע שעלה לרשת.

"רוצה שניפגש בערב ואסדר לך עבודה בתקשורת?", שואל אוחובסקי עם חיוך מרומז על פניו, רק כדי לקבל תשובה שובבה וצינית מחברו המנחה ושדרן הרדיו קיסוס, שעונה לו "שלח לי את זה בהודעת אס.אמ.אס". הקישור לפרשת רוזן מעולם לא היה בוטה יותר, אך גם די חד וחריף.

אבל זה לא הכל, כיוון שאוחובסקי לקח גם חבר טוב אחר וגרר אותו להשתתף בשגעת הסרטונים הקצרים שמועלים באפליקציית המיני-וידאו "Vine", את אייל גולן. כן, הזמר הלאומי שהביא את גל לשפוט ב"אייל גולן קורא לך", נראה כשהוא מבלה עם אוחובסקי מאחורי הקלעים ומפטפט איתו על תחרות האירוויזיון - שם תופיע השנה זוכת התכנית מורן מזור כנציגת ישראל.

"מה, אתה נוסע לאירוויזיון?", שואל אוחובסקי את הזמר בפליאה - כשאת התשובה החיובית מחזיר לו גולן עם מחוות ידיים מוגזמות. הכי גייז מצדם, ועוד מתועד לחלוטין.


וואלה! סלבס לא מצלמת וידאו של עצמה, אלא אם הם מתרחשים בחדר הארונות.


גווינת’ פאלטרו: ”אל תצעקי על בעלך, תעניקי לו מין אוראלי”

בקרוב אצלכן: יעל גולדמן והבת מטיילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully