וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינק מודה: "הייתי שרלילה ונגמלתי"

שירות וואלה! סלבס

1.5.2013 / 16:01

הזמרת השובבה החליטה לפטפט על מערכת היחסים עם בעלה, כולל הסיבה שבגללה כתבה המון שירים מלוכלכים. וגם: מה הקללה שבתה התינוקת לא מפסיקה לומר? וואלה! סלבס נו, נו, נו

זוכרים את פינק? הפופסטאר שכובשת בשנים האחרונות את מצעדי ההשמעות ברחבי העולם, עם שירים צעקניים, כשרון לא קטן ולבוש מינימלי, כנראה החליטה שהיא לא עושה מספיק רעש לאחרונה. אז מה עשתה - פתחה פה גדול וסיפרה שהיא מגדירה את עצמה כ"זונה לשעבר, שנגמלה והשתקמה". לא מדובר בסוד אפל מעבר של הזמרת, אלא בייצר מיני מפותח, שמסייע לה לכתוב את השירים שלה עד לימים אלה ממש.

בראיון למגזין האמריקני "גלאמור", סיפרה פינק שהסיבה לכך שהיא שרה באלבומה האחרון שירים עם שמות כמו “Slut Like You” (בתרגום חופשי, שרלילה כמוך) או “Walk of Shame” (צעדת הבושה) - היא בגלל שכך היא הרגישה עד לא מזמן. "נגמלתי", אמרה בראיון, "זו הדרך המאוד לא מתוחכמת שלי לחוש שוב בשליטה, להיות בעלת כוח שוב".

פינק. GettyImages
רק עוד נשיקה? פינק/GettyImages

הזמרת, שנשואה בשנים האחרונות בסוג-של-אושר, מתלוננת שאף פעם לא הבינה למה נשים נחשבות זולות כשהן נכנסות למיטה, בעוד שגברים שמחליפים נשים כמו גרביים זוכים ליחס של מלכים. "הגברים שהיו איתי לא זכו לקבל משהו שאני כאישה לא לקחתי מהם בחזרה", התלוננה ואז סיפרה שהפעם האחרונה שרבה עם הגבר שלה היתה כששכח לקנות לה פרחים אחרי הופעה גדולה. נו, באמת.

פינק, שהפכה לפני קצת פחות משנתיים לאמא לבתה הבכורה ווילו, אפילו התגאתה שבתה יודעת לדבר ומאוד הופתעה לגלות שהבייבי חוזרת גם על מילים קצת פחות נאותות. מה למשל? את המילה "פאק", שאמרה לפני כמה שבועות להפתעתם של אמא-אבא. "הסתכלתי עליה במבט כזה של... 'פאק'", סיפרה. נו, למה את מצפה, ורודה?


וואלה! סלבס גם היא שרלילה לשעבר. טוב, מינוס הלשעבר.


לחיים: נינט טייב שותה ומתקלטת

קרובה אל לבה: קרן פלס מחבקת

  • עוד באותו נושא:
  • פינק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully