וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקי נאה הותקף על ידי נערים

וואלה! סלבס

30.4.2013 / 10:06

כתב הפלילים לשעבר והשורד במיל' הותקף על ידי בני נוער שהכו אותו עם שרשרת ברזל, בעטו בו וגרמו לחבלות בכל גופו. עכשיו, הוא פותח פה על משטרת תל אביב. וואלה! סלבס המומה

נראה שמקרי האלימות הקשים שפוקדים את ישראל, לא פוסחים גם על המפורסמים: בוקי נאה, מי שבדרך כלל מדווח על מקרים שכאלו ועורך סיורים מודרכים באתרי הפשע בעיר תל אביב, נפל גם הוא קורבן לאלימות מזעזעת שכזו.

אמש (ב'), במהלך סיור מודרך של נאה בטיילת תל אביב, עמדה חבורת התיירים והקשיבה לסיפור הגבורה של מוטי אשכנזי, שסיפר להם כיצד עצר בגופו מחבל מתאבד והציל עשרות אנשים. באותם רגעים, עברה במקום חבורת בני נוער שצעקה בקולי קולות. נאה, ביקש מהחבורה להנמיך את קולם, על מנת שלא להפריע לאשכנזי לספר את סיפורו.

בוקי נאה. ורד אדיר,
עצוב. בוקי נאה בימי "הישרדות"/ורד אדיר

לצערו של נאה, בני הנוער לא אהבו את בקשתו, קפצו עליו וקיללו אותו, תוך שהם בועטים בו ומכים אותו עם שרשרת ברזל. נאה, לטענתו, התקשר מיד לתחנת המשטרה - אך עם זאת למקום לא הגיעה שום ניידת סיור משטרתית. אי לכך, פרסם השורד לשעבר סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו.

"לא כואבות לי הבעיטות שקיבלתי הערב בטיילת בתל אביב. גם לא ההשפלה שבהצלפה עם שרשרת ברזל בצוואר מחבורת ילדים שיכורים. כואב לי שאין משטרה בתל אביב. שהאזרח שמגיע לו קצת בטחון אישי כבר אין לו גם בטיילת בתל אביב. לא רק בתחנה המרכזית." כתב. עוד הוסיף, כי "בשבע בערב כי היא נשלטת על ידי קבוצות ילדים שיכורים. כל הפרסומים השיקריים של המשטרה על הסגאווי שלה שנוסעים כל הזמן בטיילת, על הקטנוע של השוטר ועל הניידת האזורית של אזור הטיילת ועל יחדית השוטרים על הסקטים/ גלגליות בטיילת למען בטחון הציבור, צצו לי בחלומות כשראיתי כוכבים כשנחתה לי שרשרת ברזל על הצוואר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשה. הדברים שכתב נאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בשבת הופעתי עם השר איציק אהרונוביץ ב'שבת תרבות' בנס ציונה. כשהוא סיפר על הישגי המשטרה בלוחמה בפשיעה ובהגברת הבטחון האישי של האזרחים הקהל צעק לו בוז, אז שני מאבטחים אישיים ואיש יחסי הציבור קפצו לבמה כדי לגונן על סיפורי הסבתא השיקריים שלו".

"לצערי בגיל 56. אני בוקי נאה שנולד בתל אביב, כותב כאן שאין בטחון אישי לתושבי תל אביב. אין משטרה ואין דין ואין דיין. רק שוטרים שרושמים דוחות חניה. אהרון אקסול מפקד המחוז צריך להחזיר את המפתחות לשתי המכוניות שלו, להזדכות על 7 המזכירות ועל הלשכה ולעוף הבייתה. להפסיק לקבל משכורת של 35 אלף שקלים נטו לבנק כי הפסדנו את העיר במשמרת שלו. הפסדנו את תל אביב לפשע בגלל שהמשטרה מבזבזת את הכסף על מאבטחים לשר ומבצעי יחסי ציבור על סגאווי ווספה וניידת שלא קיימים. אני כבר רגיל לראות שבתחנה המרכזית הישנה, למרות שיש בה תחנת משטרה עם 100 מקבלי משכורות אין אף שוטר ואף ניידת בלילה בין 11 ל-12, אבל הטיילת!? כיכר האופרה. התקשרתי למוקד 100 וביקשתי משטרה אבל היא לא באה".

נאה המשיך בתיאור המזעזע וכתב כי "התקשרתי אחרי זה שוב וביקשתי שיודו בשמי לתת ניצב יורם אוחיון, מפקד משטרת מרחב ירקון, על ההצלפה עם שרשרת שקיבלתי בצוואר בגלל שבמשמרת שלו אסור להסתובב בטיילת בתל אביב, כי זה מסוכן ואין משטרה שתגן על אזרח. שבסך הכל ביקש מחבורת ילדים שיכורים להנמיך את הצעקות ולא להפריע למוטי אשכנזי שעמד וסיפר לקבוצת התיירים שלי, איך הוא גנב תיק עם פצצה והציל את החוף מפיגוע. לילה עצוב. הלילה הפסקתי סופית ובצורה ומוחלטת להאמין שיש משטרה. לילה טוב".

המשטרה בתגובה: "סמוך לשעה 20:30 התקשר המודיע בוקי נאה וביקש סיוע של ניידת משטרה בשל קבוצת נערים שיכורים שיושבים בטיילת ומטרידים עוברים ושבים, כאשר הניידת היתה בדרכה לארוע התקבלה קריאה נוספת על ידי המודיע ב-20:44 שדרש לבטל את הגעת הניידת. באופן אקראי, לאחר דקות ארוכות, חלפה ניידת לא בתפקיד שכלל לא היתה מודעת לעצם קיום הארוע, פגשה במודיע, שקרא לה באמצעות מגפון "עכשיו מגיעים?".

"השוטרים שישבו בניידת סברו כי המודיע מתלוצץ איתם, ענו לו בבדיחות הדעת, נתנו לו לחלוף והמשיכו בדרכם. צר לנו כי בוקי, כתב פלילים לשעבר המכיר היטב את עבודת המשטרה ואף מתפרנס מסיפוריה משתלח באופן חסר אחריות, היה מצופה ממנו, שאם אכן הותקף, להמתין עד הגעת הניידת על מנת שהמשטרה תעשה עבודתה ותנסה לעצור את המעורבים ולו רק בשביל שאזרחים אחרים לא יותקפו. גם בשעה זו אנו ממתינים להגעתו של בוקי לצורך הגשת תלונה ומסירת פרטים יותר מדוייקים על זהות המעורבים".


וואלה! סלבס מגנה כל אלימות מילולית ופיזית. אלא אם כן זה במהלך סשן סאדו-מאזו במועדון הדאנג'ן. אז היא ממש נהנית.


מזעזע: ליהיא גרינר נפלה קורבן לתרגיל עוקץ

מיה דגן ועדי אשכנזי עושות כיף בתור BFF

המומים? רכלו על בוקי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בוקי נאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully