וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש ללירז צ'רכי בבטן?

וואלה? סלבס

1.5.2013 / 11:35

כשבוע אחרי שגילינו שארוסתו של תום אבני בהריון מרגש, תשמחו לדעת מה מינו של העובר שבבטנה: צ'רכי תביא בעוד כמה חודשים בת עם גנים של כישרון לעולם. וואלה! סלבס ורודה

לירז צ'רכי ונטע גרטי הן חברות כל כך טובות, שהן אוהבות לחלוק חוויות משותפות בחיים. שתיהן במערכת יחסים עם גבר מוכשר אחר, שתיהן מופיעות יחד על המסך והולכות לאירועים מצולמים. אבל בקרוב, ממש כמו גרטי, צ'רכי ההריונית תדע גם איך זה להיות אמא לבת בכורה - כיוון שבבטנה גדלה בייבי גירל. כן, הצאצא הראשון שלה ושל תום אבני יהיה בכלל בת חמודה.

תום אבני, לירז צ'רכי. אביב חופי
תתרגלו לאוברולים ורודים. צ'רכי ואבני/אביב חופי

רק לפני כמה ימים נודע כי אבני בן ה-27 וצ'רכי שגדולה ממנו בשמונה שנים, לא רק שייתחתנו בעוד שבועות ספורים בטקס חגיגי באילת, כולל משפחה וחברים טובים - אלא גם יהפכו בקרוב להורים לילד ראשון. וואלה! סלבס יכולה לגלות בסוד שלא יהיה מדובר בילד, אלא בילדה, שתישא את הגנים הכשרוניים מהצד של אמא והצד של אבא.

אבני וצ'רכי הכירו לפני כשנתיים וחצי, כשתחילה נחשבו לזוג לא שגרתי במיוחד. המבקרים והמצקצקים כנראה נרגעו, כיוון שמאז השחקנים מנהלים זוגיות יציבה, דביקה ומתוקשרת לאור הפלאשים של הצלמים. בקרוב כאמור, משניים הם יהפכו לשלישייה, עם רוב של המין היפה.


וואלה! סלבס לא משנה מה תביא לעולם. הרי גם הבנות שלה כנראה יראו כמו גברים שעירים.


איפה הבטן? לירז צ'רכי זוהרת בהריון

תום אבני ולירז צ'רכי חושפים את טבעת האירוסין

רכלו על הבייבי גירל של תום ולירז גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully