וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל מתלהב מקוסמטיקאית ישראלית

וואלה! סלבס

29.4.2013 / 11:13

שחקן הטניס הכי מפורסם בעולם פגש במונטה קרלו את הקוסמטיקאית של כל הסלבס - והתאכזב לגלות שאין לו זמן לקבל טיפול פנים משובח. וואלה! סלבס מוציאה חצ'קונים

אם ייצא לכם לחטט בספר הטלפונים של המפורסמים, בוודאי תגלו שבין כפתורי החיוג המהיר מסתתרים אנשי טיפוח ויופי. זה לא סוד שרוב היפים והמוכרים חולקים את אותם אנשי מקצוע - כך שבין אותם מטופחים ניתן למצוא גם את מימי לוזון, האישה שאחראית על טיפול ודאגה לעור פניהם של לא מעט מפורסמים כמו איתי תורג'מן ואנה ארונוב, מלי לוי ושרון חזיז.

לכל אלו כמעט שהצטרף גם הטניסאי הכי מפורסם בעולם - רפאל נדאל - שפגש את הקוסמטיקאית בזמן ביקור במונאקו, הצטלם איתה ואף הוסיף שהיה שמח לקבל טיפול פנים מקיף, אבל לצערו אין לו ממש זמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה טיפול? מימי לוזון ונדאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוזון, חובבת טניס ותיקה, נסעה בשבוע שעבר לטורניר הטניס שהתרחש במונטה קרלו. לאחר סיום המשחקים, פגשה מימי את נדאל במלון בו שהתה.

בתום שיחה קצרה בין השניים, שבמהלכה הבין שחקן הטניס כי מדובר באחת הקוסמטיקאיות המוכרות בישראל, אמר כי היה שמח לקבל טיפול פנים, אך לצערו, לוח זמנים צפוף מדי. השניים הצטלמו ונפרדו, תוך הבטחה כי במידה שיגיע לישראל - הוא ישמח לקבל טיפול פנים מפנק.


וואלה! סלבס ביקשה גם היא טיפול ממימי לוזון, הבעיה: בדיוק נגמרה לה החומצה.


משפחת קרדשיאן עושה את יוון בביקיני

עפר שכטר ושלום מיכאלשווילי משחקים בקניון

רכלו על השיחה של מימי ונדאל גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully