וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצחיק מאוד: יובל סמו ישתתף בפסטיגל

וואלה! סלבס

24.4.2013 / 1:14

לכוכב המשעשע של "ארץ נהדרת" כבר יצא להכיר את במת הפסטיגל בעבר, אך כעת יעשה את זה שוב - כאחד מהכוכבים המרכזיים של מופע החנוכה הגדול. וואלה! סלבס לכל המשפחה

הקיץ אפילו עוד לא הגיע, אך חברות ההפקה כבר נערכות למופעי חנוכה שיתקיימו כמו בכל שנה, בסביבות חודש דצמבר. אחד מהמופעים המרכזיים של החג הוא הפסטיגל, שכמו בכל שנה ימשוך לא מעט כוכבים - וכעת נודע כי אחד מהם, נמנה על האנשים המצחיקים ביותר שמופיעים על המסך הקטן, יובל סמו.

יובל סמו. אביב חופי
מיסטר פסטי-פסטיגל, יובל סמו/אביב חופי

השחקן הקומי, שמבדר מדי שבוע כחלק מפאנל "ארץ נהדרת", והופיע גם ב"הפרלמנט" ו"החברים של נאור", צפוי אם הכל יסתדר, לשעשע את כל המשפחה על הבמה של הפסטיגל, במשך כמה מופעים יומיים מיוזעים. שם, ייתכן שאפילו ישיר לצד שלל כוכבי ילדים צעירים, אבל מה שבטוח הוא שיצחיק את ההורים פלוס הילדים.

אגב, זו לא הפעם הראשונה של סמו כחלק מהמופע הגדול של חג האורות - הוא כבר לקח חלק בהפקת החנוכה ואפילו שר על הבמה של פסטיגל 2004, כשהיה חלק מ"שלישיית פרוזאק". אך כעת, כאמור, הוא יופיע בזכות עצמו.

מהפקת הפסטיגל נמסר כי "כמו בכל שנה, הפקת הפסטיגל משקיעה מאמצים רבים על מנת להביא לקהל את המופע האיכותי ביותר. בימים אלה אנחנו מנהלים מגעים עם אמנים רבים מהשורה הראשונה. ברגע שיושלם הליהוק נשמח להודיע עליו לכולם".


וואלה! סלבס תעלה מופע אישי בחנוכה הקרוב, שבו היא מטפטפת על עצמה שעווה חמה.


מסתמן: גיא זוארץ ינחה את "אקס פקטור"

תמונה ראשונה: ג’סטין ביבר וסלינה גומז שוב יחד?

רכלו על הג'וב החדש של יובל סמו לחנוכה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully