וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הקליפ המשוגע של נינט טייב ויהודה לוי

וואלה! סלבס

17.4.2013 / 16:30

הזוג הממלכתי, יהודה ונינט, הרשו לעצמם להשתטות לרגל יום הולדתה של האחות סופיה טייב, וצילמו קליפ מיוחד עבורה. גם יאנה יוסף שם. וואלה! סלבס מצ'וגעת

אילוסטרציה

אין כמו משפחה, תשאלו את סופיה טייב שקיבלה הפתעה מיוחדת במינה לרגל יום הולדתה מהאחות הגדוה והגיס לעתיד. האחות האמצעית לבית משפחת טייב, חוגגת היום (ד') 28 קיצים. לרגל המאורע המשמח, החליטה האחות הגדולה, נינט טייב, והגיס לעתיד - יהודה לוי - לארגן לה הפתעה משעשעת ביותר.

בקליפ, שיזם אחד החברים היותר טובים של הטייב - מאור בן שושן - הזמרת ההורסת לובשת תחפושת הזויה ומדקלמת שיר, בזמן שהחבר ההורס, לא שמר על הרבה פאסון, השתחל לתוך גלגל הצלה, שם מצופים והחל להשתולל, ביחד עם חברים נוספים, לצלילי ה'הארלם שיק'. מי שהצטרפה וקיפצה לצלילי המוזיקה, היתה גם החברה והשכנה, יאנה יוסף, שויתרה על התחפושת, לבשה חולצת ג'ינס וקיפצה בהנאה.

הקליפ המדובר נוצר לרגל חגיגות יום ההולדת של טייב, שיערך היום בליין המפורסם שלה 'OCD', לשם יגיעו החברים, ביניהם כמובן גם הזוג המלכותי.

לרגל יום ההולדת של וואלה! סלבס, אחותה צילמה קליפ ובו כל החברים מקללים אותה ומספרים לה כמה היא בן אדם מזעזע. האמת? היה מרגש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully