וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הסלב שרוצה לדפוק לביבי פטיש בראש?

וואלה! סלבס

16.4.2013 / 1:55

לרגל יום העצמאות, הסלבס עונים על השאלות הכי ישראליות שיש. אז למי היו דופקים פטיש בראש? מה התכונה הכי ישראלית של שני כהן או של שרית חדד? וואלה! סלבס ספריי שלג

צילום: דייב חשר עריכה: אמיר קותיגרו

אין ספק שיום העצמאות הוא היום הכי ישראלי שיש בשנה. ספריי שלג, פטישי אוויר ותפוחים מסוכרים, אלו רק חלק מהסממנים של היום השמח, בו כולם חוגגים את העצמאות של המדינה.

בזמן שאתם מקפצים לכם ברחובות העיר, יש לא מעט מפורסמים שעובדים. ולא סתם, עובדים קשה מאוד. רגע לפני שהם מפשילים שרוולים ומתחילים לרוץ בין בימות הבידור השונות, וואלה! סלבס יצאה לבדוק איתם מה התכונה הכי ישראלית שלהם, למה דווקא להם מגיע להדליק משואה ועל מה - וכמובן, שאלת השאלות: למי הם היו רוצים לדפוק פטיש בראש?

אלי פיניש. דייב שחר
מפתיע. אלי פיניש/דייב שחר

"חסרת סבלנות", ענתה שרית חדד, כשנשאלה מה התכונה הכי ישראלית שלה. גם עלמה זק ענתה את אותה תשובה ואף הוסיפה שהיא מקללת בכביש. במקרה של אלי פיניש מדובר על המתנה בתור, "גם אם יגידו לי שזו המסעדה הכי טובה בארץ, אם אני רואה תור של ארבעה אנשים, הסתובבתי והלכתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שרית חדד. עידו שחם
וואלה! שרית חדד/עידו שחם

אם תהיתם למה מגיע לשני כהן להדליק משואה, התשובה מאוד פשוטה, "על כך שהבאתי את רועי בר נתן לארץ נהדרת", לנדב אבקסיס מגיע על תפקודו כאבא "שאני מסניף את הקקי של הילדה שלי". לאורנה בנאי על פעילותה למען בעלי החיים ובמקרה של אורי גוטליב - כמובן שעל כל מערכות היחסים הקצרות שלו.

אורנה בנאי. נמרוד סונדרס
מגיע? אורנה בנאי/נמרוד סונדרס

ומה עם פטיש צבעוני באוויר? אורנה לא היתה מתנגדת לדפוק פטיש למירי רגב, לעומתה פיניש היה שמח לדפוק פטיש אוויר על ראשו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כהן לעומתם, בחרה במנהיג אחר - קים ג'ונג און.


וואלה! סלבס חג שמח. כי אין מקום אחר.

בוחן פתע, עפר שכטר. עידו שחם
קצרים. עפר שכטר/עידו שחם
שני כהן. נמרוד סונדרס
ג'ונג' און. שני כהן/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully