וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הישראלית: כאן נולדו קרן פלס ומשה פרץ

וואלה! סלבס

15.4.2013 / 20:00

חוגגים עצמאות על הכביש ממטולה ועד אילת: עדן הראל, פבלו רוזנברג, תום אבני ואחרים נזכרים במקום שבו גדלו להיות המפורסמים שהם היום. לחצו על המפורסם כדי לגלות על החוויה שלו מהמקום שבו גדל. וואלה! סלבס לתפארת מדינת ישראל

חשבתם שהסלבס המקומיים, אלה שביום יום מעבירים את הזמן בין אולפנים לבתי קפה בתוך גבולות תל אביב, נולדו בהכרח באזור חיוג 03? מתברר שיש כאלה שבילו את שנות ילדותם רחוק מאוד מאורות הזרקורים של ביצת הבידור הישראלית, שמתרכזת בתל אביב רבתי. כאלה, שבילו על ישובים שממוקמים על הדרך הארוכה בישראל - כביש 90, כמו חצור הגלילית או בית שאן, שם האיש הכי מפורסם היה ראש העיר או עוד אורח פורח, שהגיע לבקר באתר האקזוטי.

בעוד שגידי גוב, עדן הראל ותום אבני נהנו מהשמש החמימה והמבקרים באילת, הנקודה הכי דרומית על הכביש ובישראל בכלל, פבלו רוזנברג עשה עלייה היישר לבית שאן וקרן פלס בילתה את ימי התום שלה ביישוב יבניאל שבעמק הירדן. קצת צפונה יותר, יכולתם למצוא את נדב אבוקסיס שבחצור הגלילית, משה פרץ ואלכס "החנון" מורוזוב שפרחו (כל אחד בנפרד) בטבריה ואפילו את עמיר גולדברג אי שם במטולה, הנושקת ללבנון.


וואלה! סלבס כבר לא יכולה לספור את כמות הפעמים שבהם ביקרה באופן עצמאי על כביש 90, כשברחה מאקס זועם כזה או אחר. מה, לא מגיע לה תואר "מלכת הכביש הארוך במדינה"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully